Asa ca s-a organizat un pitch pe care l-a castigat Odyssey Communication.
Conceptul care a castigat pitchul a fost si cel implementat. Astfel, am dezvoltat o campanie pentru TV si presa, care se va difuza in perioada 3 mai-31 august 2004.
Am analizat cu atentie targetul, i-am cautat toate punctele sensibile si idiosincraziile legate de prezervatize, toate barierele. Am descoperit ca tinerii din target sunt deosebit de preocupati si de concentrati asupra sexului, dar nu atat de mult din placere, cat pur si simplu din inhibitii personale. Dar, ca sa le poata combate, ei pot recurge la o varianta simpla, folosind aceste prezervative. Pentru ca ele nu vor scadea placerea, ci dimpotriva, o pot chiar spori.
Trebuia apoi sa gasim ideea care sa ii determine sa foloseasca prezervativele LovePlus Sensations.
“Cum ne-a venit ideea? Pai avem un produs la care principala trasatura sunt striurile rotunde. Atunci mi-am adus aminte ca in fata blocului unui prieten sunt speed bumps-uri rotunde, ca niste buline (exact ca acelea pe care le-am folosit in spot). Mi-a luat ceva timp sa conving pe toata lumea ca ele chiar exista in Bucuresti si nu undeva afara.” (Raluca Stroe, creative)
“Dupa ce mi-a spus Raluca de speed bumps-uri, am ajuns la o idee pe care am dezvoltat-o si in spot, si in print, care suna cam asa: femeile nu pot uita placerea pe care o simt cu Love Plus Sensations. Asa ca, atunci cand dau de buline, isi pierd uzul ratiunii si … sar pe ele”. (Anca Baciu, creative).
Spotul TV a fost regizat de Valentin Suciu si produs impreuna cu Multi Media Est.
Pentru a transmite cat mai eficient mesajul campaniei, am analizat obiceiurile de consum media al tinerilor, pe ce canale se uita, ce citesc, ce cumpara. Si am gasit cea mai potrivita solutie: MTV si revista Playboy.
“Este un proiect foarte ofertant atat creativ cat si strategic, si in plus are si o latura civica, chiar daca mai putin vizibila, aceea de a convinge tanara generatie de beneficiile folosirii prezervativelor. Este un gest din partea noastra care demonstreaza dorinta pe care o avem, ca si organizatie, de a ne implica cat mai activ, prin resursele noastre proprii, la ridicarea gradului de constiinta sociala a societatii romanesti, alaturi de clientii nostri” – a declarat Diana Flutur.