“Pepsi este un brand tanar, dinamic si foarte modern. De aceea, trebuie sa actualizam in permanenta imaginea produselor, pentru a reflecta aceste calitati. Noul ambalaj include schimbari in grafica, un design de sticla nou, mai modern si un slogan actualizat” – declara Catalin Lascu, Franchise si Marketing Manager, PepsiCo International pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova.
Noua identitate vizuala evidentiaza globul Pepsi, unul dintre cele mai cunoscute simboluri de marca din lume, marindu-l si accentuandu-l. Logo-ul Pepsi este mai modern, fiind scris
cu litere stilizate si ingrosate, cu un contur argintiu.
Fundalul albastru din cristale de gheata, ofera o imagine tridimensionala impresionanta, conferind un plus de dinamism. Formula produsului nu se schimba, pastrand gustul inconfundabil al produselor Pepsi-Cola.
Grafica actualizata va aparea pe toate ambalajele cu logo-ul Pepsi (PET-uri, cutii, pahare) si materialele de promovare.
Noua grafica a fost creata de designerii Pepsi si agentia de branding Landor Associates, New York, in urma unui proces de selectie si cercetari de piata care a durat aproximativ 9 luni. S-au luat in considerare mai mult de 100 de idei si s-a ales cea care corespundea cel mai bine valorilor legate de tinerete, distractie si incredere in sine promovate de brand-ul Pepsi-Cola.
Cercetarile de piata realizate in mai multe tari, au indicat ca noua grafica este foarte apreciata de consumatori, fiind considerata atractiva, moderna si contemporana. Ei au spus ca sticlele arata foarte bine in raft, iar background-ul cu gheata li se pare foarte spectaculos. De asemenea, consumatorilor le-a placut faptul ca numele produsului este foarte vizibil.
Odata cu lansarea noii identitati vizuale, compania lanseaza si un nou ambalaj, inovator, care se va regasi la toate produsele PepsiCo din Romania. Noua sticla Pepsi Grip este moderna, usor de tinut si manevrat. Are o forma originala, avand marcate liniile din logo-ul Pepsi in relief.
“Consumatorii nostri sunt tineri in spirit, curajosi si optimisti. Noul ambalaj a fost gandit pentru a reflecta aceasta atitudine, oferind un look proaspat si contemporan”, a declarat reprezentantul companiei.
In cercetarile din intreaga lume, noul design de ambalaj a obtinut rezultate foarte bune in comparatie cu vechiul ambalaj si cu ambalajele produselor concurente, indicand si o crestere substantiala a intentiei de cumparare.
Sloganul Pepsi a evoluat de la “Ask for More” la “Dare for More” in 2004, pentru a reflecta natura dinamica a consumatorului de Pepsi.
Persoanele care indraznesc sa obtina cat mai mult de la viata in moduri distractive si neasteptate, aleg Pepsi. In 2004, Pepsi va provoaca sa vedeti, sa traiti si sa faceti lucruri pe care nu le-ati mai facut.
“Pepsi este esenta gustului tinerei generatii, concentrata intr-o sticla. Intr-o permanenta dezvoltare, dar ramanand intotdeauna loial valorilor pe care le reprezinta”, a adaugat Catalin Lascu.
Tot in luna aprilie, PepsiCo a lansat doua noi produse pe piata romaneasca: 7UP Light si Pepsi Twist Light, pastrand gustul inconfundabil al 7UP si Pepsi Twist, dar in varianta fara zahar.