Desfasurata in perioada 10 mai - 31 octombrie in 20 de orase din tara, campania de comunicare are o componenta de ATL (machete in presa centrala si locala) si o componenta de PR (conferinta de presa pentru lansarea campaniei si aparitia unor medici specialisti in emisiuni de televiziune dedicate domeniului medical).
Initiata si sustinuta de ASPOR (Asociatia pentru Prevenirea Osteoporozei din Romania) si ARFOS (Asociatia de Reprezentare a Femeilor cu Osteoporoza din Romania), campania “Ramai drept in fata osteoporozei!” are ca obiectiv principal informarea asupra importantei diagnosticarii din timp a osteoporozei prin efectuarea testului de densitometrie osoasa. Conceptul creativ al campaniei este construit pe baza ilustrarii metaforice a zonei afectate de osteoporoza - sistemul osos, prin asocierea cu simbolul atat de usor de decodat al scoicii.
La dispozitia publicului se afla un numar de telefon cu apel gratuit (Telverde ), la care, pe parcursul celor sase luni de campanie, femeile au posibilitatea de a suna pentru a se programa gratuit la testul de densitometrie osoasa.
Ca un amanunt important, in cele doar doua saptamani scurse de la demararea campaniei, peste 26.000 de persoane au sunat deja pentru a se programa la cabinetele doctorilor ce participa voluntar la acest proiect.
Medic One este afiliata la reteaua internationala LOWE Healthcare, care, in cele 15 reprezentante la nivel global, a inregistrat o cifra de afaceri de peste 1 miliard USD in 2003.
Compania ofera toata gama de servicii intalnite in industria advertising-ului pentru o categorie speciala: medicamente, servicii medicale, campanii educationale, marketing social.
Agentia lucreaza pentru majoritatea companiilor farmaceutice multinationale si nationale prezente pe piata romaneasca si numara peste 35 de marci in portofoliul sau.