nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

MEDIC ONE sta drept in fata Osteoporozei

In urma licitatiei castigate la sfarsitul lunii martie, la care au mai participat 3 agentii de publicitate, Medic One a creat si lansat campania “Ramai drept in fata osteoporozei!”, dedicata prevenirii si combaterii osteoporozei.

Desfasurata in perioada 10 mai - 31 octombrie in 20 de orase din tara, campania de comunicare are o componenta de ATL (machete in presa centrala si locala) si o componenta de PR (conferinta de presa pentru lansarea campaniei si aparitia unor medici specialisti in emisiuni de televiziune dedicate domeniului medical).

Initiata si sustinuta de ASPOR (Asociatia pentru Prevenirea Osteoporozei din Romania) si ARFOS (Asociatia de Reprezentare a Femeilor cu Osteoporoza din Romania), campania “Ramai drept in fata osteoporozei!” are ca obiectiv principal informarea asupra importantei diagnosticarii din timp a osteoporozei prin efectuarea testului de densitometrie osoasa. Conceptul creativ al campaniei este construit pe baza ilustrarii metaforice a zonei afectate de osteoporoza - sistemul osos, prin asocierea cu simbolul atat de usor de decodat al scoicii.

La dispozitia publicului se afla un numar de telefon cu apel gratuit (Telverde ), la care, pe parcursul celor sase luni de campanie, femeile au posibilitatea de a suna pentru a se programa gratuit la testul de densitometrie osoasa.

Ca un amanunt important, in cele doar doua saptamani scurse de la demararea campaniei, peste 26.000 de persoane au sunat deja pentru a se programa la cabinetele doctorilor ce participa voluntar la acest proiect.

Medic One este afiliata la reteaua internationala LOWE Healthcare, care, in cele 15 reprezentante la nivel global, a inregistrat o cifra de afaceri de peste 1 miliard USD in 2003.

Compania ofera toata gama de servicii intalnite in industria advertising-ului pentru o categorie speciala: medicamente, servicii medicale, campanii educationale, marketing social.

Agentia lucreaza pentru majoritatea companiilor farmaceutice multinationale si nationale prezente pe piata romaneasca si numara peste 35 de marci in portofoliul sau.

Data publicării: 2 iunie 2004 | 11:35
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Arkeia: noua versiune a Server Backup a fost lansata la CeBIT Hanovra

Noua campanie de promovare pentru SEAT Altea “MOBILITATE TOTALA: IN INTERIOR SI IN EXTERIOR”

O noua emisiune TV despre lumea publicitatii - SUCCESE DE MARCA, la TVRM

Gavrila&Asociatii semneaza literatura de produs a Bancii Comerciale Romane


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server