Ce a insemnat pentru echipa Lowe acest proiect? “Un produs neconventional, complex, premium. Un client deschis, de ajutor, creativ. Un brand al carui nume a fost suficient pentru a motiva o intreaga echipa, de la agentie la casa de productie, fotograf, actori etc.” spune Diana Angelescu, Copywriter Lowe.
Spoturile au fost filmate cu ajutorul casei de productie Tandem si al regizorului TV Maurus vom Scheidt - un neamt haios, care a facut echipa perfecta cu agentia si casa de productie. Si mai ales cu un actor de exceptie: Vlad Robu, un pusti simpatic de vreo 12 ani. “Ne asteptam la o zi de filmare de 24 de ore – povesteste Octavian Giosanu, Art Director Lowe - dar filmarile s-au terminat surprinzator de repede. Si asta fiindca Vladut a fost disciplinat, rabdator si extrem de bun actor. Iata, in pauze, conversatie cu agentia: Esti plictisit Vladut? NU. Deloc! Trebuie sa fii plictisit! Bine, sunt plictisit! Dar am sa incerc sa gresesc cat mai mult, nu vreau sa se termine filmarea prea repede…”
Comunicarea Reader’s Digest in Romania a inceput prin lansarea celor doua spoturi TV si continua prin campania de outdoor si presa scrisa, toate sub conceptul “Reader’s Digest – Profesor de cultura generala”. Initiative Romania este agentia care gestioneaza componenta de media a acestei campanii.
Lansarea oficiala in Romania a avut loc luni, 26 aprilie, in cadrul receptiei organizate de Lowe si Draft. Aproape 200 de personalitati ale vietii romanesti – de la oficiali ai guvernului la vedete de televiziune, de la actori de marca la reprezentanti de seama ai lumii afacerilor - au avut ocazia sa faca o calatorie imaginara in lumea Reader’s Digest, atat prin cele 6 spatii special amenajate asa incat sa ofere un delicios periplu culinar, cat si prin registrul muzical ce a variat de la muzica africana la cea mexicana si americana.
Primul produs pe care Reader’s Digest il lanseaza in Romania este “Descoperiti Minunile Lumii”, ghidul celor mai spectaculoase peisaje.