Leo Burnett semneaza campania de imagine pentru Muzeul Antipa

Campania “Nu se uita usor” initiata anul trecut de Muzeul Antipa impreuna cu Leo Burnett, continua anul acesta cu doua spoturi TV “Grafitti”,“ Terasa”, doua spoturi radio “Melcul”, “Elefantul” si  doua vizualuri print “Cainele”, “Papusile” si se deruleaza in intervalul martie - mai 2004.

Menita sa schimbe imaginea muzeului, dintr-o o institutie invechita, prafuita, strict educationala, intr-un mod placut  de a-ti petrece timpul liber, campania se deruleaza in mediile cele mai adecvate promovarii unei asemenea institutii si potrivite audientei pe care incearca sa o atraga.

 

Astfel, lucrarile print “Papusile” si “Cainele” pot fi vizualizate in National Geographic Kids, revista Descopera si B-24-FUN, spoturile TV pot fi urmarite pe National Geographic, iar cele radio sunt difuzate la Radio 21, Radio Star si Radio Total.

 

Prin aceasta repozitionare, se incearca atragerea audientei in principal din randul elevilor si studentilor, care sa priveasca o vizita la Muzeul Antipa ca pe o alternativa serioasa la celelalte moduri de a-ti petrece timpul liber.

 

Promisiunea “o vizita de neuitat” pe care Muzeul Antipa o face publicului, este sustinuta anual de o serie de expozitii diverse, care aduc, fiecare, o nota de originalitate, noutate si modernism.

 

Laura Georgescu-Baron, Director A/V

“Chiar si atunci cand nu exista un buget mare, este greu sa rezisti tentatiei de a te implica in realizarea unei campanii bine concepute. Asa s-a intamplat in cazul campaniei pentru Antipa. Ideal este ca orice idee sa fie sustinuta de o realizare impecabila din punct de vedere tehnic.Asac ca ne-am hotarat sa gasim solutii pentru a filma cele doua spoturi "Grafitti" si "Terasa".In ambele spoturi actiunea trebuia sa se desfasoare noaptea.

Evident ca primul gand a fost acela de a filma pe pelicula. Oricat de "zgarciti" am fost cu fiecare capitol din buget, nu am reusit sa gasim solutia financiara pentru a  filma pe pelicula.Am decis sa filmam pe DV-CAM cu o camera DSR 500.

Ambele spoturi au fost filmate intr-un interval de  sase ore in doua locatii.

Oricum, am trait bucuria de a lucra pentru un client care da posibilitatea echipei de creatie "sa dezvolte idei curajoase".

 

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.