nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

”Fii gazda distractiei” alaturi de URSUS

Noua campanie promotionala Ursus „Fii gazda distractiei!” a fost anuntata astazi in cadrul unui eveniment dedicat presei, care a avut loc la hotel Residence. Promotia se va desfasura in perioada 17 mai - 31 iulie, consumatorii de bere URSUS avand sansa sa castige o serie de premii deosebit de atractive, printre care doua super-case complet echipate pentru petreceri de vis.

“Fii gazda distractiei” a debutat in cadrul unui eveniment al carui prezentator a fost Denis Stefan, protagonistul principal al spotului dedicat acestei promotii. Lansarea a constituit un bun prilej pentru ca toti cei prezenti sa experimenteze bucuria castigului, printr-o promotie interna „editie speciala” special simulata pentru jurnalisti Toti invitatii au castigat cate un premiu (miniradiouri), URSUS dorind ca aceasta lansare sa reprezinte acea situatie ideala din viata in care toata lumea castiga. Cei mai norocosi au fost Eduard Ovidiu Paraschiva (Cotidianul) castigatorul unui DVD player, Simona Firtat (Banii Nostri), Valentin Mateescu (Romania Libera) si Rares Vatasescu Balcan (Top Business), care au castigat fiecare cate un set de darts.

 

In cadrul evenimentului, jurnalistii au aflat detaliile promotiei si informatii legate de evolutia marcii Ursus de la Alexandra Rusu – Senior Brand Manager URSUS, Angus Rowe – Marketing Director URSUS si Octavian Buzoianu Corporate Affairs Director CBR.

 

Departamentul de Marketing din cadrul Companiei de Bere Romania a dorit ca promotia de vara din acest an sa aiba o valoare deosebita si sa exprime valorile comunicate de berea preferata a romanilor. De aceea, pe langa multe alte surprize, URSUS a ales sa ofere doua premii extraordinare, constand in cate o casa complet echipata pentru a petrece clipe de neuitat alaturi de prieteni, in valoare de 70.000 de dolari fiecare, taxele aferente fiind suportate de URSUS.

 

Dincolo de valoarea celor doua mari premii, acestea au o incarcatura simbolica si o asociere stransa cu identitatea iubitorilor de bere URSUS: socializare, independenta, generozitate. Astfel s-a conturat ideea acestei promotii, in armonie cu conceptul spoturilor publicitare „URSUS atrage prietenii la distractie” adresandu-se celor care regasesc in regele berii in Romania un prieten fidel al distractiei.

 

Un televizor wide-screen cu Home Theatre si DVD, sistem audio performant, un frigider plin cu bere URSUS si multe alte surprize vor transforma cele doua case intr-un loc ideal pentru distractii unde, de indata ce se va deschide o sticla de URSUS, vor aparea si prietenii pentru a incepe petrecerea.

 

Si pentru a chema prietenii la petrecere, URSUS pune la bataie nici mai mult nici mai putin de un milion de minute gratuite (50.000 de premii a cate 20 de minute gratuite) in retelele de telefonie mobila.

 

“Ne-am gandit la ceea ce isi doresc romanii cel mai mult si am ajuns la concluzia ca o casa complet echipata in care sa-si invite prietenii reprezinta premiul ideal. Iar faptul ca exista doua astfel de mari premii nu poate decat sa atraga cat mai multi participanti la promotie. Ne asteptam ca si minutele gratuite in retele de telefonie mobila sa sporeasca interesul pentru campania “Fii gazda distractiei”, a declarat Alexandra Rusu, Senior Brand Manager URSUS.

 

Mecanismul promotiei este unul relativ simplu si deja consacrat in promotiile URSUS: poti afla pe loc daca ai castigat un premiu prin detasarea etichetelor de pe spatele sticlei sau a inelului cutiei. La campania “URSUS atrage distractia” vor participa sticlele returnabile URSUS Premium si URSUS Pils de 0.5 litri si cutiile de URSUS Premium de 0.5 litri avand insemnele promotiei.

 

Consumatorii URSUS vor putea intra in posesia premiului in cazul in care descopera sub etichete sau sub inelele dozelor mesajul care cuprinde cuvantul  “CASA”. Mesajul “20 MIN” aduce unul din cele 50.000 de premii reprezentand minute gratuite in retelele de telefonie mobila.

 

Pentru a anunta promotia “Fii gazda distractiei”, agentia de publicitate Focus/Publicis a pregatit pentru URSUS un spot TV care va fi difuzat pe intreaga durata a promotiei pe principalele posturi TV nationale si promovat in campanii de presa si radio. 

 

Spotul a fost filmat la inceputul lunii mai. Echipa de creatie de la Focus/Publicis a fost formata din: Dragos Olteanu - Creative Director, Alex Badila – Account Director, Silviu Nedelschi – Group Creative Director, Cristian Anton - Art Director, iar din partea URSUS au participat Angus Rowe – Marketing Director URSUS si Alexandra Rusu – Senior Brand Manager URSUS. Casa de productie Multimedia Est si-a adus contributia sub bagheta regizorului Sergiu Roman.

Data publicării: 13 mai 2004 | 9:52
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server