“Brieful de la client a venit in luna Aprilie. Una dintre marile provocari ale acestui proiect a fost, din punct de vedere strategic, pozitionarea Knorr Gustoso, avand in vedere ca el se adreseaza tuturor romanilor indiferent de varsta sau sex. Astfel, Knorr Gustoso in cele patru variante ale sale - cu aroma de Branza, Barbecue, Usturoi & Busuioc si Verdeturi Mediteraneene - a fost pozitionat ca "ajutorul" fiecarui consumator, care ii poate transforma orice mancare obisnuita (salata, oua ochiuri, omleta, cartofi prajiti) intr-o mancare apetisanta, gustoasa si savuroasa.” spune Florin Dulgheru, account manager DDB Bucuresti.
“Atata timp cat ai Knorr Gustoso pe masa, ai sa te simti ca un mare bucatar, chiar daca nu stii sa faci decat ochiuri, cartofi prajiti si salate.” spune Catalin Manciuc, senior copywriter DDB Bucuresti. “Daca presari putin Knorr Gustoso, dai mancarurilor un gust extraordinar si foarte personal. De aici ideea creativa: acum nu mai faci ochiuri, salata sau cartofi prajiti; cu putin Knorr Gustoso iti ies ochiuri, cartofi prajiti sau salate a la Gabriel, sau Marian, sau Adriana, sau cum te cheama…:”
Echipa DDB care a lucrat pentru proiectul Knorr Delikat este alcatuita Florin Dulgheru - Account Manager, Bradut Florescu - Creative Director, Catalin Manciuc - Senior Copywriter, Andrei Carcu - Senior Art Director.
Spoturile au fost produse de casa de productie 411, in regia lui Pio Dolci. Coloana sonora a fost creata de studiourile audio Yamma si Art Music.