Internetics 2004 a inregistrat cel mai mare numar de inscrieri din istoria sa de 4 ani. In numai o luna au fost inscrise in concurs 274 lucrari, iar in galeriile virtuale aproape 100. Numarul lucrarilor inscrise este dublu fata de anul trecut si cu 130% mai mare fata de editia 2002.
Organizatorii tin sa multumeasca pentru aceasta evolutie spectaculoasa in primul rand partenerilor si sponsorilor Festivalului, care au contribuit la cresterea notorietatii si a credibilitatii acestuia.
Dezvoltarea a fost nu numai cantitativa ci si calitativa, dupa cum declara atat participantii cat si membrii juriului.
Anul acesta sunt prezente in concurs mult mai multe site-uri ale companiilor sau produselor de pe piata romaneasca. Acest lucru evidentiaza importanta din ce in ce mai mare pe care o are internetul pentru mediul de afaceri. Printre numele mari prezente in concurs se numara: Romtelecom, SNP Petrom, Glaxo Smith Kline, Automobile Bavaria, Altex, Kober, Tiriac Travel, Softwin, Holcim, Diverta, Midocar, Saab Romania, Honda, Philips, La Fantana, Help Net, Heidi, Banca Romaneasca, Domenia Credit, MiroBank, Smartree etc.
Ionut Tarcea, Marketing Manager RCS & RDS si membru in juriul Internetics crede despre continutul site-urilor care participa in acest an la Internetics ca este “foarte promitator si surprinzator. E placut sa vezi numarul mare de site-uri ale mai multor companii din diverse domenii, care, cu siguranta considera ca Internetul este si trebuie sa fie o parte importanta din strategia lor de comunicare.”
“E o evolutie fireasca si necesara”, spune si Ciprian Stavar, Digital Investment Manager la MindShare Media, de asemenea membru in juriul Internetics. “Cateodata noi romanii suntem nevoiti sa salutam si sa incurajam lucrurile firesti, pentru ca ne uitam in jur si ni se par pur si simplu exotice. Asa se face ca ceea au inteles demult pietele occidentale, dar chiar si cele mult mai apropiate noua, am inceput sa intelegem si noi: respectiv ca nu mai este posibila comunicarea de afaceri in absenta internetului.”
In cursa pentru cea mai buna agentie a anului s-au aliniat la start 15 agentii, printre care se numara atat nume cunoscute din editiile anterioare ale Internetics, cat si nume mai noi, insa cu un portofoliu deja semnificativ.
Orlando Nicoara, Business Development Manager Net Bridge, membru in Juriul Internetics, crede ca “spre deosebire de editiile anterioare, cand castigatorii erau usor de banuit dupa calitatea inscrierilor, anul acesta este mult mai riscant sa faci un pronostic, datorita numeroaselor participari si a nivelului acestora”.
Totusi, cei care vor sa isi puna la incercare capacitatea de analiza a lucrarilor inscrise pot sa o faca, prin Pronosticurile Internetics, concurs cu premii la care se poate participa pe site-ul Festivalului: www.internetics.ro.
De asemenea cei care isi doresc un site sau o campanie online, pot sa aleaga dintre cele mai bune oferte intrand la aceeasi adresa de internet si evaluand agentiile si lucrarile inscrise. Clientilor de servicii de web design le stau la dispozitie studiile de caz despre experienta acestor agentii, si alte facilitati interactive cum ar fi: posibilitatea de a nota fiecare lucrare, posibilitatea de a face comentarii si chiar un forum in care pot sa intre in dialog cu specialisti in comunicarea online sau cu alti clienti.
Internetics 2004 se desfasoara sub patronajul Primului Ministru si beneficiaza de o serie de parteneriate de anvergura, precum cel cu Gallup Romania care auditeaza procesul de jurizare.
Sponsor fondator al festivalului este Connex, campania de promovare Internetics facand parte din platforma de comunicare “Tu faci viitorul” inca de la editia cu numarul III.