nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Coca-Cola si Chivu isi aduc aurul de-acasa pentru mondialele din 2006

„Intotdeauna mai exista o sansa. Ne vedem In 2006!”– acesta este mesajul promovat de Coca-Cola In noua campanie de imagine conceputa de McCann/Creative Services.

Obiectivul campaniei de imagine este transmiterea catre toti iubitorii fotbalului din tara noastra a mesajului de incredere in echipa nationala si in sansa ei de calificare la Campionatul Mondial din 2006, iar spotul TV il are In centrul atentiei pe capitanul echipei nationale de fotbal a Romaniei, Cristian Chivu.

 

„Inedit la acest spot este ca, desi toata lumea se asteapta ca Chivu sa marcheze, el nu o face”, spune Octavian Segarceanu, copywriter. „Marele fotbalist nu este surprins intr-un moment de glorie, asa cum ne-am astepta, ci Intr-o ipostaza absolut umana. Cred ca tocmai aceasta caracteristica ii va determina pe suporteri sa-si sustina pana la capat jucatorii favoriti si sa intareasca legatura dintre ei si echipa nationala, chiar si in clipele mai putin favorabile pentru ea.”

 

Cristian Chivu s-a dovedit a fi un actor desavarsit In timpul filmarilor pentru spotul de imagine. A colaborat perfect cu regizorul si, nu numai ca i-a respectat cu usurinta instructiunile, dar a adus si elemente de improvizatie acceptate de acesta. De asemenea, a impresionat prin spiritul de echipa si prin rezistenta: desi filmarile au durat peste 12 ore non-stop, Cristi a fost mereu foarte cooperant, bine dispus si intr-o forma de zile mari.

 

Cele doua campanii Coca-Cola, cea de imagine si cea pentru promotia “Castiga mingea de aur” - care se deruleaza simultan, se completeaza perfect una pe cealalta. Daca spotul de imagine urmareste sa reconfirme legatura dintre Coca-Cola si fotbal, relatie care are deja o traditie de 70 de ani, promotia se doreste un dialog direct cu consumatorul, iar premiile puse in joc, o rasplatire a fidelitatii sale fata de brand.

 

Campania de comunicare pentru promotie, cu componenta media sustinuta de Universal McCann, se deruleaza In perioada 17 mai – 5 iulie, pe TV (Antena 1, Prima TV, Pro TV, Acasa TV, Romania 1, TVR 2, MTV, Atomic, B1TV), radio (Kiss FM, Europa FM, Radio 21, Pro FM, Star, Total si statii locale din toata tara) si prin materiale la punctele de vanzare. Campania de imagine se desfasoara pe canalele TV enumerate mai sus, dar si pe National Geographic si Discovery, pe tot parcursul derularii Campionatului European de Fotbal 2004.

Din partea McCann/Creative Services, echipa implicata In campanie a fost formata din: Radu Tinc – Art Director; Octavian Segarceanu – Copywriter; Tiberiu Munteanu – Audio Video Producer; Beatrice Trifan – Account Director si Raluca Popescu - Account Manager.

Casa de productie: Castel Film

Regizor: italianul Paolo Ameli

 

Echipa McCann PR, formata din Imola Zoltan - Account Director si Mihai Ursa - Account Manager, a organizat, miercuri In restaurantul il Calcio, evenimentul de lansare a campaniei promotionale, la care a participat si fotbalistul Cristian Chivu.

 

Din partea Coca-Cola, au fost implicati in campanie: Irina Ionescu – Marketing Manager, Miruna Raclaru – Brand Manager Coca-Cola, Natalia Predut – Activation Manager.
Data publicării: 27 mai 2004 | 18:10
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server