Noul design pastreaza elementele simbolice, castelul si scutul, precum si culorile caracteristice ale marcii: rosu, alb si auriu, elementele de noutate fiind forma rotunjita a etichetei, eticheta de gat originala si capsa personalizata.
Aceasta noua infatisare face parte dintr-o campanie integrata de re-lansare a marcii care a avut la baza studii de piata privind perceptia consumatorilor asupra produsului si testari privind ambalajul si gustul. Intreaga investitie se ridica la peste o jumatate de milion de euro.
Proaspata imagine a marcii va fi sustinuta de o campanie de promovare TV, printr-un spot realizat de Saatchi & Saatchi, si de o gama completa de materiale promotionale pentru punctele de vanzare, dezvoltate in acord cu noua campanie.
Noul spot continua sa exploateze umorul sanatos cu care si-a obisnuit Ciuc consumatorii. Lansarea noii sticle se face, la propriu, din apa pura de Harghita. Printr-o metoda ingenioasa, berea rece si proaspata ajunge instantaneu la consumatori.
„Ciuc are o personalitate recunoscuta de consumatori. Este o marca ale carei trasaturi se pliaza perfect pe profilul consumatorului sau fidel: spontan, sociabil si cu un excelent simt al umorului. Cu atat mai mult cred ca noile elemente de imagine ale marcii pe care le lansam astazi sunt echivalentele unei promisiuni tinute de Ciuc fata de consumatorii sai si anume aceea de a fi mereu motorul unei experiente proaspete si de calitate”, a declarat Liliana Ciubaru, Group Brand Manager Ciuc.
Marca Ciuc face parte din portofoliul BRAU UNION ROMANIA, liderul pietei romanesti de bere. Ciuc se plaseaza in partea superioara a segmentului mediu din care detine aproximativ 17%. Ciuc este produsa la Miercurea Ciuc, din apa pura de Harghita si din ingrediente de cea mai buna calitate, pe linii tehnologice de ultima generatie, in care BRAU UNION ROMANIA a facut in ultimii ani investitii substantiale.