Campania are rolul de a incuraja folosirea cat mai frecventa a ghidului Pagini Aurii de catre consumatori.
Campania se desfasoara in doua etape, aprilie - iunie si septembrie - octombrie 2004, cuprinzand categoriile media TV (spot si product placement), presa scrisa si outdoor (tranzit si panotaj stradal).
Conceptul este dezvoltat intr-o maniera explicita in noul spot, intitulat “Cicaleala”. O executie de 30 de secunde dinamica, amuzanta, pe parcursul careia mesajul-cheie este prezentat intr-un crescendo construit pe alternanta unor imagini rapide, montate pe o coloana sonora memorabila.
Spotul a fost realizat de Carlo Production, cu Radu Muntean ca regizor si Tudor Lucaciu ca DOP, sunetul fiind prelucrat de Yama Studio. Filmarea a durat doar o zi, actorii – Liliana Baclea si Cristian Motiu – intrandu-si foarte bine in rol chiar si pe parcursul pauzelor de filmare!
Spotul va fi difuzat pe toata durata de derulare a campaniei “pagini aurii” pe posturile Pro TV, Prima si TV Romania 1.
Din executiile TV fac parte si cele cateva episoade de product placement, gazda fiind emisiunea Teo Show de la Pro TV. Si la acest capitol, maniera de abordare este una inedita.
Echipa care a contribuit la realizarea intregii campanii a fost formata din: - Pagini Aurii: Moshe Yaniv - Director General Adjunct, Iulian Boanta - Marketing Coordinator, Monica Popescu - Marketing Coordinator Assistant.
- Graffiti BBDO: Adrian Preda - Creative Director, Adrian Poenaru - Group Creative Director, Corina Poenaru - Copywriter, Alina Nicolescu - Art Director, Monica Garbur - Production Manager, Raluca Sultan si Alina Tatar – Client Service, Razvan Varabiescu, Virginia Lungu si Florin Oprea – Media Direction.
Ghidul Pagini Aurii este lider de piata pe segmentul ghidurilor de servicii din Romania, din punct de vedere al gradului de utilizare a produsului precum si al notorietatii marcii.
Graffiti BBDO colaboreaza cu Pagini Aurii pe brandurile Pagini Aurii, Pagini Albe si PagiTur, atat pentru ATL cat si pentru BTL.