Din dorinta de a impartasi din cunostintele si experienta sa in crearea strategiilor si designului de brand, compania Brandient a lansat seminariile de training in branding.
Seminariile Brandient urmaresc clarificarea conceptului de branding ca instrument de management al afacerii si asimilarea de catre participanti a unor notiuni cu relevanta practica imediata.
Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient, alaturi de ceilalti tutori si invitati - practicieni cu indelunga experienta si cu o solida educatie - prezinta o informatie clara, relevanta si structurata, in sesiuni de training eficiente, intensive si cu accent pe rezolvarea problemelor specifice.
Urmatoarele seminarii sunt deschise pentru inregistrari:
· Branding Essentials / 20 mai 2004
· Branding & Marketing / 25 mai 2004
· Branding & Managementul Resurselor Umane / 27 mai 2004
· Branding & Advertising / 01 iunie 2004
Mai multe detalii se pot afla la adresa www.brandient.com (h t t p : / / w w w . b r a n d i e n t . c o m) sau la e-mail (m a i l t o : o f f i c e @ b r a n d i e n t . c o m) .
Brandient este prima companie româneasca dedicata consultantei în strategie si design de brand. Brandient furnizeaza clientilor sai servicii de strategie de brand, naming, identitate vizuala, design de ambalaj, ambiental si de Web si comunicare interna/externa de brand.
Intre proiectele majore realizate de Brandient în cei doi ani de la înfiintare se numara rebrandingul lantului de retail Flanco, rebrandingul Astral Telecom (servicii integrate de telecomunicatii), rebrandingul Europharm (leaderul pietei farmaceutice locale) si crearea brandurilor Credisson, Domenia Credit si Smartree. Mai multe informatii despre Brandient la www.brandient.com (h t t p : / / w w w . b r a n d i e n t . c o m) .