Agentia Adviser Interactive a realizat site-ul celui mai mare eveniment fotbalistic autohton din 2004: „Seara Campionilor”, un meci cu scop caritabil intre Nationala Romaniei si Internationala de prieteni ai lui Gica Popescu.
Organizat de catre compania Becali & Popescu, la initiativa lui Gica Popescu, si produs de agentia de btl Making Of Promotion, evenimentul ii va aduna la un loc, in seara de 18 mai 2004, pe stadionul „Ion Oblemenco” din Craiova, intr-o infruntare spectaculoasa, pe o parte dintre cei mai celebri fotbalisti din lume. Evenimentul va fi precedat de o "Gala Dinner", ce se va desfasura cu o seara inainte. Aceasta va gazdui o licitatie la care vor fi vandute tricourile jucatorilor ce vor evolua a doua zi. Fondurile adunate vor fi donate pentru modernizarea unui spital de copii din Craiova.
Site-ul creat de Adviser Interactive a fost gandit, pe de o parte, ca un instrument care sa indeplineasca obiective de marketing & PR si, pe de alta parte, ca un instrument de vinzari. Din perspectiva de marketing, site-ul este o prezentarea interactiva a evenimentului care chiar creeaza un „pre-eveniment”. Ca instrument de PR, pe langa sectiunea dedicata comunicatelor de presa, el permite acreditarea ziaristilor care, in premiera la un astfel de eveniment, se face numai online. Iar ca instrument de vinzari, site-ul ofera modalitatea exclusiv online de rezervare a biletelor si a pachetelor de servicii.
www.searacampionilor.ro este, de fapt, o „e-Seara a Campionilor”, un show virtual cu centrul sau de presa virtual. Site-ul cuprinde stiri, descrierea interactiva a lotului Nationalei, prezentarea Internationalei, a antrenorilor si a arbitrilor, cu profilele lor detaliate, o sectiune dedicata lui Gica Popescu (palmares, fragmente biografice inedite, galerie foto).
Pentru fanii fotbalului se gasesc si concursuri online cu premii in bilete la meci – cel mai frumos mesaj pentru Gica si Miss Suporterita – si un forum de discutii.
„Site-ul se adreseaza tuturor suporterilor romani, iar felul in care a fost realizat incurajeaza schimbarea imaginii fotbalului romanesc pe Internet. Alegerea echipei Adviser Interactive pentru realizarea site-ului a fost o decizie buna, pentru ca au facut echipa cu organizatorii meciului si au creat rapid ceva spectaculos.” - Gica Popescu
Adviser Interactive este o agentie specializata in comunicarea online si ofera servicii complexe de la branding online si web design pina la aplicatii si prezentari multimedia. Printre clientii Adviser Interactive se numara: GlaxoSmithKline, Centrul pentru Dezvoltare Economica, Prima TV, Shell LiveWire International/Programul ChiarPOTI, Canon, Hecht Romania, Radio Star, Philips DAP, AIESEC – Programul Forward, Curiero, Centrul pentru Resurse Juridice, Observator cultural, ROMSAT Cable TV, Cosmorom, Cora Hypermarket, Sara Merkur, Adviser.
Adviser Interactive este prima agentie din Romania finalista, in 2003, la sectiunea Web a Festivalului de Publicitate al Noii Europe “Golden Drum” de la Portoroz cu site-ul .