nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Volvo V50 - a intrat in Top10 MSN creative ads

Campania realizata pentru Volvo V50 este cea mai recenta intrare in MSN Top 10 Ad Creatives inaintea de ceremonia oficiala de deschidere a premiilor Cyber Lions pe 23 Iunie. Campania a fost creata de agentia mOne Europe, parte a grupului MindShare.

Chris Dobson, director general de vanzari si marketing MSN International vorbeste despre modalitatile pe care MSN le pune la dispozitia companiilor care isi fac reclama online, singura modalitate de a intra in mileniul trei cu dreptul: "Daca cineva ar incerca sa faca un exercitiu de imaginatie l-ar vedea pe Robert Downey Jr. intr-o scena gen James Bond in care cauta "Drumul spre incredere" si zau, ca nimeni nu ti-ar rade in nas daca ai crede ca tocmai ai vazut o secventa din cel mai recent block-buster al verii.

 

“In realitate, parerea pe care tocmai si-a facut-o respectivul nu poate fi mai departe de adevar. Scurt metrajele online sunt ultima gaselnita a creativilor si a companiilor care isi fac publicitate pentru a atrage atentia potentialilor clienti asupra brandului pe care il promoveaza". "Este evident ca actualii si viitorii clienti au gusturi din ce in ce mai sofisticate iar ceea ce se numeste un produs "hard to sell" inca mai da batai de cap oamenilor de marketing. Cu toate acestea, se pare ca publicitatea online are darul de a convinge din ce in ce mai multa lume si este, totodata, mai subtila decat alte tipuri de publicitate".

 

"Creatia online (conceputa ca o completare a reclamelor TV si print) a pornit de la ideea spotului TV si a fost adaptata la un format online, unde este mai usor sa iti directionezi mesajul catre un public anume sau mai multe publicuri distincte.

 

"MSN  car channel a facilitat integrarea campaniei continutului auto de pe site-urile din familia MSN si, astfel, campania este sustinuta pe acele canale online care intrurnesc cerintele stricte inmpuse de compania Volvo. Printre aceste site-uri se numara: pagina de start MSN ; MSN Money; MSN Business si MSN Travel."

 

Data publicării: 21 Iunie 2004 | 14:14
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Prima revista de Formula 1 in Romania

ARBOmedia si SEAT experimenteaza o noua forma de publicitate online

Cristi Borcea se antreneaza pentru Liga Campioanelor- in "Academia Catavencu"

Tetra Pak se implica in procesul educational din Romania


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server