Unilever – un pas spre responsabilitate sociala
Unilever a ajuns la concluzia ca responsabilitatea sociala trebuie sa ajunga un criteriu central in dezvoltarea pe viitor a brandului. Compania a decis sa ia atitudine in urma multiplelor critici venite din partea guvernului britanic si expertilor din sanatatea alimentara.

Primul pas concret menit sa dovedeasca interesul Unilever pentru mediul inconjurator si sanatatea consumatorilor se traduce prin introducerea unui frigider ecologic in toate magazinele care comercializeaza produse alimentare produse de Unilever sau alte marci subsidiare acestuia. Frigiderele folosesc cu pana la 15% mai putina energie decat modelele anterioare.

 

Un al doilea element al noii strategii Unilever a fost dezvaluit de presedintele Anthony Burgmans intr-un discurs la Institutul Unilever pentru Sanatate. Acesta a tinut sa precizeze ca, pe viitor, reclamele pentru produsele Unilever vor contine un mesaj care indeamna consumatorii sa adopte o conduita alimentara sanatoasa.

 

Miscarea din partea Unilever vine in urma unei declaratii a presedinteleui Unilever Bestfoods care admitea ca Unilever ar trebui sa acorde mai mult spatiu informatiilor esentiale despre un produs pe eticheta acestuia si, mai mult ar trebui urmarita scaderea nivelului de zahar, grasimi si sare din produsele alimentare Unilever.

 

In prezent Unilever lucreaza la dezvoltarea unui nou logo care va fi imprimat pe etichetele tuturor produselor companiei.