Jason Lewis sustine ca Absolut a incalcat termenii contractuali si a promovat reclama „make-believe” ca o reclama autentica fara permisiunea acestuia. Lewis a aparut in episodul difuzat pe 27 iulie 2003 pe postul HBO, unde juca rolul unui tanar actor care se zbate sa-si gaseasca un contract.
Reclama fictiva, care a a fost parte integranta din film, este creatia TBWA/Chiat/Day, parte a grupului Omnicom, il ilustreaza pe actor gol, intins pe pat cu o sticla de Absolut Vodka plasata strategic intre picioarele actorului. In film reclama apare sub forma unui billboard in Times Square.
Intr-o declaratie de presa Lewis s-a plans ca Absolut a postat ad-ul pe internet si, in ziua in care a fost difuzat filmul, a dat un comunicat de presa in care il identifica pe actor cu imaginea de „The Absolut Hunk” oferind „la pachet” reteta cocktailului „Absolut Hunk”. „In acest mod, a spus Lewis, Absolut Spirits Co. a promovat un fals ca reclama autentica.
Omnicom's Ketchum, firma de relatii publice care a organizat sedinta foto, a fost citata in proces alaturi de Absolut parent V&S Group.
Absolut a refuzat orice comentariu pe marginea acestui subiect, sustinand ca nu a primit nici o citatie in procesul care a fost intentat pe 27 Mai la Curtea Superioara de Justitie din Los Angeles.
Agentia TBWA/Chiat/Day din New York nu a fost chemata in proces.