Rapier a lansat campania DM pentru Smart Forfour

Rapier a dezvoltat campania de marketing menita a familiariza publicul larg cu noua masina a celor de la Smart. Forforur este prima masina cu patru locuri produsa de Smart.

Pachetul de direct mailing contine 15 carduri  intr-un suport de PVC. Fiecare card contine, la randul lui, argumente impotriva ideii ca toate masinile Smart ar arata la fel si cate o poza a unui model, intotdeauna diferit, de masina Smart incluzand Fortwo, raoadsterul precum si cea mai recenta lansare – Forfour.

 

Campania este prima de acest gen pentru Rapier de la castigarea promovarii brandului detinut de Daimler-Chrysler, in octombrie anul trecut.

 

Campania a fost conceputa de directorul de creatie de la Rapier, John Townshed, iar partea de art directing a fostasigurata de Roger Pearce.

 

Townshend a declarat: “Ni s-a pus pe tava una dintre acele ocazii rare in care am reusit sa promovam produsul cu o campanie care a fost prezentata in timpul pitchului, fara a mai suferi modificari ulterioare. A fost un brief de vis si daca nu suntem in stare sa facem ceva deosebit pentru un asemenea brand... nu avem altceva de facut decat sa ne luam jucariile si sa plecam acasa”.

 

Sam Bridger, director de marketing Smart a afirmat ca “Rapier a inteles perfect valorile pe care vrea sa le evidentieze Smart. Lucrarile lor sunt mai mult decat un raspuns direct si la tinta, reusesc sa surprinda atitudinea si personalitea brandului”.

 

Contul de creatie Smart se afla din august anul trecut la agentia Farm. Acest lucru s-a intamplat chiar in momentul in care Smart a anuntat cresterea bugetului pentru actiunile ATL cu 10 milioane de lire sterline.