Good Technology semneaza campania de promovare online pentru Audi A6
Motoristul german Audi s-a orientat catre animatia 3D pentru campania online de lansare a noului audi A6.

Modelul, care face parte din gama de varf a celor de la Audi, este prezentat pe larg intr-un website dedicat creat de agentia Good Technology. Site-ul  se vrea o incercare de coordonare a campaniei online cu cea realizata de agentia Bartle Bogle Hegarty, care isi concentreaza eforturile pe partea de ATL. Siteul de prezentare a noului Audi A6 este lansat dupa ce producatorul german a mai realizat o astfel de prezentare pentru cele sapte tipuri de Audi TT cu cateva luni in urma.

 

RealTimeUK, agentia care s-a angajat sa scoata „noul copil” Audi in lume, a reusit sa sa puna produsul germanilor intr-o perspectiva care scoate in evidenta tot ce e mai bun in materie de design.

 

Agentia de media MediaCom a rezervat spatiu „de tipar” pe sapte dintre cele mai importante siteuri britanice pentru campania online, printre care se numara Guardian.co.uk, TheTimes.co.uk si TopGear.com.

 

Alex Champion, senior designer Good Technology este de parere ca „folosirea fotografiilor panoramice si 3D au permis o mai buna punere in valoare a modelului A6.