Din gama campaniilor virale ciudate - EuroCanonFiger
Canon Europe a lansat ieri o noua campanie virala de marketing, parte a campaniei de sponsorizare a Campionatului European de Fotbal 2004.

Campania a fost ticluita si pusa la cale in liniste de catre agentia Digital Media Communications si va veni in susutinerea promotiei „Finger Football” creata de cdp-travissully pentru acelasi eveniment.

Campania virala va debuta cu un clip intitulat „FabaRooney” si a fost produsa intr-un timp foarte scurt de agentia cdp-travissully, chiar inaintea meciului Anglia-Croatia care a avut loc alaltaieri.

Cu toate ca americanii si cei care nu se prea dau in vant dupa sportul cu balonul rotund vor avea probleme in perceperea mesajului, creatorii clipului au tinut mortis sa ilustreze in clip un caracter colorat pe un cartonas care reprezinta pe vedeta Wayne Rooney „incrustat” pe degetul unui functionar de birou ce se inalta triumfator intr-un colac de fum pe acordurile corului „Hallelujah”.

 

Un lt personaj „Finger Footbal”, Sven-Goran Eriksson intra in cadru incercand si ii suteaza un sarut fulgerator lui Rooney, care ulterior iese din cadru tras de managerul sau careeste neobisnuit de expresiv.

 

Clipul invita spectatorii sa acceseze un website unde se pare ca pot vedea si alte clipuri din aceeasi campanie. Noi am incercat accesam site-ul respectiv insa pare-se ca exista ceva probleme de ordin tehnic si ii intelegem, ne-am regasit si noi in situatii similare si dincolo de intelegerea noastra controlate de maria sa Internetul. Poate domniile voastre vor avea mai mult succes la adresa (h t t p : / / w w w . c a n y o u f l i c k i t . c o m) .