Diadora retrage de pe ecrane un spot pentru Euro 2004

Producatorul de articole sportive Diadora a fost bombardat cu plangeri luni seara in urma folosirii mai multor secvente din incendiul care a avut loc in Bradford City intr-o reclama TV.

Reclama ilustreaza scene oribile de la locul dezastrului declansat in timpul unei parade. In urma incendiului s-au inregistrat 56 de morti si peste 300 de raniti.

 

Firma italiana a lansat un spot TV intitulat “The World needs to play more”, parte  dintr-o campanie mai larga pentru Euro 2004.

 

Secventele de inceput ale reclamei redau scene din tarile ravasite de razboaie, inainte de a se face trecerea la scenele de la dezastrul din Bradford. Comentariul care insoteste spotul pe internet spune: “Mai bine 90 de minute de joc decat un moment de reculegere.”

 

Replica oficialilor din Bradford nu a intarzaiat sa apara: “suntem consternati de lipsa de responsabilitate de care a dat dovada Diadora prin aceasta reclama."