De unica folosinta: McDonalds nu va mai folosi pe viitor personajele din reclama „Sex and The City”
Directorul de marketing al McDonalds, John Hawkes, a luat apararea celor mai recente reclame pentru lantul de fast-fooduri, si anume reclamele pentru noile Salads Plus.

Desi in urma difuzarii reclamelor s-a inregistrat o crestere spectaculoasa in gradul de constientizare al clientilor cu referire la produs, Hawkes a declarat ca personajele „nerabdatoarea Sophie”, „sendibila Charlotte” si „Joanna care mereu se afla in intarzaiere”, nu vor mai fi folosite in urmatoarele reclame create de Leo Burnett pentru McDonalds.


”Fetele si-au indeplinit sarcina care le-a revenit, si anume sa comunice noua gama si elementul surpriza pentru cei care pasesc pentru prima oara in restaurantele noastre. A fost intentia nostra ca aceste personaje sa fie unice, diferite, insa este imposibil ca o reclama sa multumeasca pe toata lumea”, a mai spus Hawkes.