nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Un nou suport publicitar a fost lansat de agentia NightAgency, ass-vertising-ul.

Noul „mediu” poate de acum fi adaugat unei lungi liste de tactici si suporturi publicitare alternative, al caror numar creste pe fiecare zi.

 

In urma unor studii intreprinse la cererea NightAgency a rezultat faptul ca mesajele publicitare, sub forma unui logo sa a unui slogan, aplicate pe costumele de baie ce ascund fundul unor domnisoare fierbinti au un impact major asupra „publicului – tinta”.

 

Aplicata pe „fundul potrivit”, reclama mai mult ca sigur va atrage atentia si, mai mult va oferi publicului tinta un motiv sa intre in vorba cu domnisoara cu pricina pe o plaja insorita.

Data publicării: 4 iunie 2004 | 12:25
tipăreşterecomandă
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
apreciază

Citeşte:

La CITY FM, Madalin Voicu propune legea rock'n'roll-ului

Romexterra Bank lanseaza alte doua carduri VISA

Daca e Marti, e Belgia - un articol de Dan Dimofte

3D Secure prin Romexterra Bank


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server