Visual ART a castigat astfel pentru a doua oara un premiu Internetics, primul fiind acordat la Internetics 2002 pentru Cel mai bun site de arta si cultura. Site-ul care ofera informatii si resurse despre animatie 3D si 2D, despre ilustratie si concept art, despre manga si benzi desenate, web design, tutoriale si alte subiecte din sfera artelor vizuale a fost castigatorul premiului la categoria in care au fost inscrise in total 21 de lucrari.
"Este o onoare pentru noi sa fim un model in ceea ce priveste comunicarea online pentru acest segment de internet. Premiul de anul acesta intareste inca o data faptul ca obiectivele pe care si le-a propus comunitatea noastra – creatiile artistice si promovarea lor online – au fost atinse cu succes. Am obtinut nu doar un premiu ca grup, ci si ca atitudine", a declarat Marius Dascalu, Creative Director al 2Fresh Design.
Internetics este cel mai important festival de comunicare digitala din Romania. Internetics 2004 a inregistrat cel mai mare numar de inscrieri din istoria sa de 4 ani. Au fost inscrise in concurs 274 lucrari, iar in galeriile virtuale aproape 100.
2Fresh este o agentie de design pentru medii interactive. Portofoliul de clienti cuprinde nume ca Romsym Data, Grupul Transilvae, Trammel Mackenzie, WeBlog, LePont, CoPrint.