Tempo Advertising aduce fotbalul pretutindeni prin Enjoy de la Orange
Campania „Fotbalul e peste tot” are ca obiectiv promovarea serviciului Enjoy de la Orange.

Tempo Advertising a dezvoltat cea mai recenta campanie pentru promovarea serviciilor de divertisment de la Orange grupate sub denumirea Enjoy, prin care clientii beneficiaza de informatii si concursuri legate de campionatul european de fotbal.

 

Mesajul de comunicare pe baza caruia s-a dezvoltat campania este „distreaza-te si bucura-te cu Enjoy de la Orange”. Conceptul creativ pune in valoare beneficiile Enjoy, extrapoland o serie de comportamente si atitudini specifice microbistilor in viata lor de zi cu zi.

 

Campania „Fotbalul e peste tot” cuprinde spoturi TV, machete de presa si materiale pentru punctele de vanzare.

 

„Ideea de la care am plecat a fost ca prin Enjoy  fotbalul te insoteste oriunde ai fi,  atata timp cit esti in reteaua Orange si ai telefonul mobil la tine. Fiecare dintre noi este acum un Zidane sau un Figo care dribleaza folosind mobilul si inscrie printr-un simplu SMS. Nu in ultimul rind, trebuie amintita importanta muzicii ce accentueaza feeling-ul latin pe care am vrut sa-l imprimam campaniei in conditiile difuzarii ei in cadrul Campionatului ce se desfasoara in Portugalia,” a declarat Silviu Culea – Creative Director Tempo Advertising

 

Enjoy, www.orange.ro/enjoy (h t t p : / / w w w . o r a n g e . r o / e n j o y) , reprezinta un portofoliu de servicii de tip „infotainment” care, in perioada campionatului european de fotbal,  permit clientilor sa primeasca informatii despre desfasurarea campionatului si despre rezultatul meciurilor, dar si sa castige premii participand la concursuri, votand jucatorul de fotbal pe care il considera cel mai bun sau comentand evolutia campionatului intr-un chatroom dedicat. Pentru a rasplati cunostintele, abilitatile si capacitatea clientilor Orange de a raspunde provocarilor campaniei, Orange ofera 3 autoturisme Renault Megane, telefoane Alcatel cu camera, cartele reincarcabile Orange PrePay si mingi de fotbal.

 

Melodia spotului se numeste Wilmot si este interpretata de Sabres of Paradise. Spotul a fost realizat in colaborare cu Castel Film si poarta semnatura regizorului suedez Michael Rosengren – aflat la prima sa filmare in Romania. Cele 2 spoturi TV au fost realizate cu participarea a peste 100 de figuranti si actori, iar filmarile au durat 2 zile.Locatiile alese pentru filmari sunt toate in Bucuresti: galeria de arta „Galeria”, parcul Herastrau, Biblioteca Centrala Universitara, Piata Universitatii, Calea Victoriei

 

Campania „Fotbalul e peste tot” este semnata de o echipa formata din Silviu Culea – Director de Creatie, Virgiliu Andone – Art Director, Adrian Dragan – Copywriter, Simona Serban – Client Service Director, Ioana Albu – Account Director, Camelia Efrimov – A/V Manager din partea Tempo Advertising si Mirela Bosoi – Head of Consumer Communication – din partea Orange Romania.