Saatchi & Saatchi a lansat “on air” o noua executie pentru marca Selected
“Necunoscutul” transmite consumatorilor sai acelasi mesaj de a  “profita de fiecare clipa”, prin intermediul unui alt episod al carui declansator si mediator este o ceasca de cafea Selected.

Oarecum neglijata de cuplul de prieteni, o tanara este “ajutata” de propria cafea sa isi gaseasca o  modalitate mai interesanta de petrecere a timpului liber. Si anume, printr-un flirt mai mult sau mai putin nevinovat cu un  atragator necunoscut aflat de cealalta parte a strazii.

 

“Iata ca din nou, Selected da o alta dimensiune clipei. Clipe care par ar fi destinate banalului se transforma in momente de neuitat, pline de viata si de noi provocari. Bineinteles, declansatorul este ceasca de cafea Selected care te face sa traiesti si retraiesti de fiecare data senzatii intense cu aroma atit de placuta si ispititoare. Trebuie doar sa profiti de fiecare clipa si sa nu treci cu vederea provocarile care te urmaresc la tot pasul, sa te bucuri de farmecul unei noi prietenii, sau de clipele traite cu pasiune” – spune Dorina Pistrila, Brand Manager Elite.

 

Episodul fierbinte este concluzionat prin noul slogan Selected - “Gustul fierbinte al fiecarei clipe” - care creeaza un raport de identificare a marcii cu o atitudine: trairea din plin a fiecarui moment, exploatarea potentialului de intensitate prezent in fiecare clipa pe care o traiesti.