Relansarea TVR si debutul EURO 2004, doua evenimente savurate de lumea publicitatii sub umbrela Arbomedia
In cadrul unui eveniment desfasurat luni, ARBOmedia – partenerul televiziunii publice in ceea ce priveste vanzarea spatiului publicitar – a organizat pentru piata de publicitate celebrarea schimbarii de identitate vizuala a celor 4 canale ale TVR, lansata pe post la 11 iunie.

Fiind pentru prima data cand urmareste atat schimbari de continut, cat si de imagine, relansarea statiilor publice are ca obiectiv schimbarea perceptiei publicului fata de TVR si atragerea unor noi categorii de audienta, provenite din randul tinerilor.

 

“Salutam acest nou semnal tras de catre partenerul nostru, ca televiziunea nationala este preocupata sa functioneze si la capitolul imagine la standarde care sa-i permita indeplinirea rolului sau de statie publica. Suntem increzatori ca efectele aceastei schimbari vor fi de bun augur pentru pozitionarea TVR in fata clientilor de publicitate.”  a spus Serban Ciusca, Managing Director ARBOmedia.

 

Intrucat pe 12 iunie, la doar o zi distanta de lansarea noii identitati, a debutat EURO 2004 - evenimentul sportiv al anului - pentru care TVR are drepturi exclusive de difuzare, intalnirea publicitarilor nu putea sa faca abstractie de fotbal.

 

Oaspetii au fost invitati sa urmareasca alaturi de ARBOmedia proiectia meciului dintre Suedia si Bulgaria, in transmisiune directa, nu inainte de a se “incalzi” la un concurs de tras cu mingea la poarta si de a face pariuri pe scorul meciului. Din pacate, nimeni din cei prezenti nu a anticipat rezultatul de 5-0 in favoarea suedezilor.