nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Regele berii in Romania alaturi de iubitorii sportului

In perioada iunie-iulie a acestui an, URSUS va fi alaturi de iubitorii sportului la fel cum este mereu aproape de romani in momentele speciale pe care acestia le petrec alaturi de prieteni.

Campionatul European de Fotbal si Jocurile Olimpice sunt prilejuri de a petrece momente de neuitat impreuna cu prietenii in fata televizorului. URSUS intelege emotia sportului si lanseaza o noua serie de spoturi TV, sarbatorind astfel evenimentele sportive ale acestui an.

 

Incepand cu 10 iunie 2004, primul spot din serie - dedicat sportului rege – si-a facut aparitia pe principalele posturi TV. Spotul se incadreaza in acelasi concept URSUS din ultimul an: Ursus este magnetul care atrage prietenii la distractie. De data aceasta insa, efectul magnetului nu este folosit pentru a-i reuni pe prieteni – ei sunt deja impreuna si se bucura de evenimentele sportive alaturi de URSUS, berea lor preferata. Povestea spotului are la baza efectul berii URSUS asupra oamenilor: acela de a-i atrage, reuni si de a crea buna dispozitie.

 

Actiunea spotului are loc in fata televizorului, unde s-a strans un grup de prieteni pentru a urmari un eveniment sportiv – un joc de fotbal. Unuia dintre fanii din fata televizorului ii vine o idee isteata la un moment cheie al meciului. El se indreapta cu sticla de URSUS de televizor si ii ademeneste pe jucatorii din zidul echipei adverse. Acestia nu mai sunt cu ochii pe minge ci pe sticla de URSUS, care ii atrage atat de tare incat zidul se deplaseaza incet in directia sticlei, lasand loc liber pentru un sut decisiv. Executantul loviturii libere este cu ochii pe sticla, si suteaza mult peste poarta.

 

Regizorul spotului a fost Alexis Sweet, care a mai regizat si spotul „URSUS – magnetul”, iar casa de productie a fost Multimedia Est. Filmarile pentru spot au durat doua zile si au avut loc pe stadionul Giulesti si pe terasa unei vile din apropierea Bucurestiului.

 

Echipa de creatie de la Focus/Publicis a fost formata din: Dragos Olteanu - Creative Director, Silviu Nedelschi – Group Creative Director, Cristian Anton - Art Director. De asemenea din partea URSUS, Angus Rowe – Marketing Manager URSUS si Alexandra Rusu – Senior Brand Manager URSUS au contribuit la realizarea acestui spot.

 

„Prin acest nou spot dorim sa ne pozitionam in acesta vara, dominata de Campionatul European de Fotbal si de Olimpiada de la Atena, cat mai aproape de consumatorii nostri, care vor urmari impreuna cu prietenii momentele pline de emotie ale acestor competitii.”, a declarat Alexandra Rusu, Senior Brand Manager URSUS.

 

Campania va fi prezenta pe TV si in presa scrisa. In presa scrisa, machetele vor fi prezente in singurele cotidiene de presa sportiva existente in Romania, Gazeta Sporturilor si ProSport si in 19 cotidiene din marile orase; spotul va fi rulat pe principalele posturi TV (Romania 1, ProTV, Antena1, TvSport, B1TV, PrimaTV, Realitatea, TVR2, in timpul stirilor sportive si Discovery si National Geographic.)

 

Campania este promovata si outdoor intre 15 iunie si 31 iulie prin 92 de panouri afisate in Bucuresti, Constanta, Cluj, Timisoara si Brasov.

Data publicării: 14 iunie 2004 | 16:15
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server