Odyssey lanseaza o noua imagine Cosmopolitan
Cosmopolitan a lansat la sfarsitul lunii mai o noua campanie de imagine, adresandu-se femeilor Cosmopolitan si potentialelor noi cititoare.

Mesajul pe care am dorit sa-l comunicam este “Fa ce poti mai bine in tot ceea ce faci si nu uita sa te distrezi in acelasi timp!. E important sa te cunosti cat mai bine, sa te iubesti si sa ai incredere in tine. Traieste in prezent si fii fericita acum! Numai Cosmopolitan are curajul sa vorbeasca deschis despre subiecte avangardiste si iti arata moduri de a fi tu insati prin tot ceea ce faci si in ce te inconjoara.

 

"Stiu ca ideile plutesc in aer, insa ideea castigatoare a pitchului am gasit-o in editorialele Elenei Francisc” spune Silviu Padurariu.

 

Conceptul creativ a fost dezvoltat in trei executii “Scufita Rosie”, “Cenusareasa” si “Ileana Consanzeana”. Schimbarea povestii acestor trei personaje ne-a ajutat sa exemplificam atitudinea femeii Cosmopolitan. Astfel, Scufita Rosie nu se mai lasa mancata de lup, ci il pune in cui; Cenusareasa are un numar infinit de pantofi, iar Ileana Consanzeana decide sa nu-l mai astepte pe print la palat, ci sa se duca la coafor. Toate cele trei povesti se schimba si in functie de vehicolul de comunicare (TV, presa, ooh, radio, tranzit, OOPs media). Astfel in TV am explorat o tehnica de animatie grafica noua pentru Romania, in reviste am exemplificat conceptul in pictoriale pline de atitudine, iar in anumite reviste, outdoor, tranzit, oops media am creat mesaje dedicate. Spoturile radio incorporeaza cuvinte cheie despre atitudinea femeii Cosmopolitan si sunt create intr-o maniera noua. 

 

"Este o campanie pe cat de grea pe atat de plina de satisfactii, adresandu-se unui target versatil si plin de neprevazut. Ideea demitizarii miturilor perenelor Ilene in asteptarea printului, idea dobandirii increderii in cine esti si in puterea individualitatii – acestea sunt mesajele promovate de campanie, reflectandu-se atat de bine in continutul editorial” - a afirmat Diana Flutur.