Ideea de la care am plecat este "daca vrei sa ai o masa adevarata fara sa depui prea mult efort, Pate Ardealul este cea mai buna optiune: are un continut ridicat de ficat si este gustos".
Povestea spotului TV: doi barbati alearga dupa un porc si o gaina, nu reusesc sa-i prinda si se consoleaza satisfacuti cu Pate Ardealul, care are un "continut ridicat de ficat adevarat". "Ardealul este un client de tot respectul. Clar, de bun-simt si pasionat de ceea ce face. Campania este curajoasa pentru categorie si comunica atributul produsului intr-un mod amuzant si nou", spune Vali Suciu.
Produsele companiei Ardealul se afla de multi ani pe piata si au devenit cunoscute si recunoscute datorita calitatii foarte bune si a preturilor accesibile. Noul ambalaj al pate-ului Ardealul il face sa iasa si mai bine in evidenta in raft pentru a face alegerea mai usoara in momentul cumpararii.
Ardealul, compania producatoare, se afla de 10 ani pe piata cu o gama larga de conserve produse intr-o fabrica ultra tehnologizata si computerizata la nivelul Uniunii Europene, unde sunt implementate cele mai noi standarde europene privind managementul (ISO 9001) si siguranta alimentelor (HACCP). Certificarea implementarii acestor standarde precum si pastrarea lor la cel mai inalt nivel reprezinta o alta prioritate a companiei. Produsele sunt preparate dupa retete romanesti, create pe gustul romanului, care doreste o masa consistenta si cu gust bun.
Respectul este valoarea de baza a companiei, pe care s-a bazat intreaga afacere si care transpare din fiecare activitate, si aici vorbim de produse de calitate la un pret accesibil, de relatiile cu partenerii de afaceri, de mediul si standardul de lucru si nu in ultimul rand de implicarea companiei in comunitate. Astfel sloganul companiei care semneaza acest spot este "Ardealul. Respect pentru fiecare masa". Acesta vine sa completeze descrierea produsului ca fiind un pate cu un continut ridicat de ficat adevarat.