Noua campanie RCA - ASTRA Asigurari a fost realizata de Leo Burnett
Leo Burnett a realizat si a doua campanie pentru asigurarile RCA oferite de Astra Asigurari. Aceasta campanie se adreseaza celor care si-au incheiat asigurarea obligatorie doar pentru primele 6 luni ale anului si care trebuie sa-si   reinnoiasca aceasta asigurare.

Conceptul si abordarea strategica le-au continuat pe cele anterioare, executia fiind una noua - suprinzatoare si dinamica. Si in cadrul acestei campanii se vor extrage numerele masinilor asigurate, urmand ca proprietarii sa primeasca premiile.

 

In executie s-a dramatizat efortul proprietarilor de masini de a-si atrage norocul asupra numerelor de la masina pentru a castiga cu orice pret. De aceasta data, un cosar este urmarit, prins si legat de numarul de la masina - proprietarul asigurandu-se astfel ca norocul nu o sa-l paraseasca pe parcursul campaniei.

 

In campania de vara la premiile care se acorda conform mecanismului anterior (premii zilnice si marele premiu) se mai adauga si premiile care sunt acordate pe loc, prin tragere la sorti, in momentul incheierii asigurarii.

 

Filmarile s-au desfasurat in centrul istoric al Bucurestiului si au fost realizate de casa de productie Media Pro. Regia spotului este semnata Mario Graso.

 

Din partea Astra Asigurari au participat la aceasta campanie: Adina Gijoiu - Marketing Manager; Arald Teoharie - Press Officer; Cosmin Canteri - Marketing Coordinator.

 

Echipa Leo Burnett care a lucrat la aceasta campanie: Carmen Calugareanu – Copywriter; Stefan Vasilachi - Art Director; Laura Georgescu – A/V Production Director; Andreea Berceanu – A/V Production Executive; Elena Livinti - Brand Communication Director; Mugur Patrascu - Brand Communication Supervisor, Anca Pintilie - Brand Communication Executive.

 

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.