Lowe
“Barmanul” este spotul cu care Timisoreana deschide sezonul “degustarilor” din acest an. Caldura si fetele frumoase nu fac decat sa puna in valoare noua sticla Timisoreana, dar mai ales gustul mai plin, de care nu te mai poti satura.

“Am vrut sa spunem , pe toate planurile. De aceea, totul e altfel decat ce s-a produs pe Timisoreana pana acum: locatia, personajele, tratarea imaginii. O situatie neobisnuita, cu produsul in centrul actiunii. Am vrut ca povestea sa nu aiba nici un sens daca scoti berea de acolo. Pentru comicul situatiei, am mizat pe cabotinismul specific barmanului dintr-un local , dar si pe relaxarea nonsalanta a consumatorului de Timisoreana”, explica Mihai Coliban, Creative Director Lowe.

 

Filmarea a dat emotii intregii echipe, care a stat tot timpul online pe mai multe site-uri pentru prognoza meteo, in timp ce soarele se juca de-a v-ati ascunselea printre nori grei de ploaie deasupra unei piscine pline de fete frumoase in costume de baie.

 

Noua campanie Timisoreana se va derula in perioada iunie – august pe principalele posturi de televiziune.

 

Echipa care a colaborat la realizarea spotului ii include, din partea Companiei de Bere Romania, pe Angus Rowe – Marketing Director, Radu Lupu – Senior Brand Manager Timisoreana, iar din partea Lowe & Partners, pe Mihai Coliban – Creative, Petru Teodorescu – Copy, Bogdan Danailescu – Art, Ioana Manea –Strategy, Cristina Petrea si Raluca Ioana Cohn – Account, Marius Bucur – Audio Video. Spotul a fost produs de Multimedia Est, regizor - Alexis Sweet, operator - Jordi Reixach,  stilist de bere - Thomas Degner, iar sunetul masterizat la Yama Studios.