LOWE pune deoparte cu Raiffeisen Banca pentru Locuinte
Agentia de publicitate Lowe semneaza campania de lansare pentru Raiffeisen Banca pentru Locuinte.

“Trebuia sa plecam cu totii la munte pentru petrecerea de Craciun, cand colegii de la Hamburg ne-au cerut ajutorul.” Diana Angelescu, Copywriter. “Aveam in fata un produs foarte bun, foarte util. Noi aveam de facut clasicul spot de 30 –40 de secunde. Am inteles ca, daca vom reusi sa formulam un mesaj care sa se incadreze in cele 30 - 40 de secunde si sa exprime esenta produsului, insemna ca am castigat. Ne-am concentrat, ne-am brainstormat si am scos un concept care ne-a placut si care a castigat pitch-ul. Iar petrecerea de la munte a fost de exceptie!”

 

“Pitch-ul a fost castigat in martie 2004 de Lowe Bucuresti si Lowe Hamburg, dupa o serie de prezentari si sesiuni de cercetare pe piata a conceptelor propuse de agentiile finaliste. Propunerea noastra a pus accentul atat pe abordarea emotionala (prin asocierea cu povestea celor 3 purcelusi, atat de apropiata de sufletul oamenilor), cat si pe cea pragmatica, rationala, legata de mecanismul de functionare a produsului (aspecte ce transpar clar din detaliile executionale).” Simona Stefanescu, Account Director.

 

“Intotdeauna e o bucurie aparte sa lucrezi pentru un brand care abia se naste si sa poti contribui la viitorul sau: te simti putin ca o ursitoare... Intreaga echipa regionala client-agentie i-a ursit brandului Raiffeisen Banca pentru Locuinte sa creasca frumos si sa devina un brand solid, concentrat pe facilitarea accesului omului obisnuit la o locuinta conform dorintelor sale. I-am pus in leagan profesionalism, apropiere, discurs accesibil si confortabil. Asa se face ca am ajuns la o campanie bazata pe simplitate, claritate si caldura. In plus, pentru un produs unic, absolut nou pe piata noastra si extrem de atractiv, era necesara o scanteie care sa-l puna in valoare si sa aduca o forta egala de atractie si comunicarii: intelepciunea traditionala a fabulei…” Ioana Manea, Creative Strategy Director.

 

Campania se adreseaza oamenilor care doresc sa-si renoveze, sa achizitioneze sau sa-si construiasca o casa si isi propune sa comunice mecanismul acestui produs intr-un mod simplu si memorabil deopotriva. Format din trei componente principale (economii proprii + credit + 30% prima de la statul roman), produsul propus de Raiffeisen Banca pentru Locuinte este destinat in egala masura modernizarii sau renovarii si constructiei sau cumpararii de locuinte.

 

“Am dezbatut indelung, mai intai intern si apoi impreuna cu clientul, daca executia spotului ar trebui sa fie animatie 3D, claymation (animatie cu figurine de plastilina), animatie 2D sau daca ar fi mai bine sa folosim oameni costumati. Am hotarat ca vom folosi animatie 2D – o cale simpla, familiara, nesofisticata, care pastreaza, in acelasi timp, aura de fabula, de poveste.” Valentin Stoenescu, Account Manager.

 

“In executia spotului TV, colaborarea cu Lowe Hamburg ne-a ajutat foarte mult. Au reusit sa gaseasca un studio de animatie care a pus foarte bine in valoare conceptul creativ. Cei trei purcelusi au personalitatile foarte bine conturate, animatia este moderna si spotul, asa cum ne-am dorit,  iese din calup”. Octavian Giosanu, Art Director.

“Iar vocea povestitorului se potriveste spiritului intregii campanii – parinteasca, sfatoasa, apropiata, vocea lui Iurie Darie este memorabila.” Eliza Gheorghe, Account Executive.

 

Campania contine 2 spoturi TV (a caror ideea creativa apartine integral Lowe Bucuresti) si o componenta de presa scrisa, sustinute de materiale la punctul de vanzare (dezvoltate de Lowe Hamburg), toate sub sloganul “Cine pune deoparte are parte”. Ilustratia muzicala a spoturilor a fost creata si produsa de Film Factor.

 

Echipa Lowe Bucuresti care a lucrat pentru acest proiect este alcatuita din Simona Stefanescu, Valentin Stoenescu si Eliza Gheorghe – Client Service, Ioana Manea - Strategy, Diana Angelescu - Copy, Octavian Giosanu - Art, Robert Podareanu si Gabriel Ionescu - DTP.