Sub conceptul de comunicare "Vrei sa fii bine vazuta? Adauga "UAU!" parului si personalitatii tale!" campania a fost derulata in doua etape: 1. sampling cu mostre de crema activa pentru volum Sunsilk Volume+;
2. oferta speciala: prin achizitionarea unui produs si completarea unui cupon, consumatoarele au avut sansa sa castige uscatoare de par Philips Thermoprotect prin tragere la sorti in fiecare magazin participant la promotie.
Au fost acordate 1.160 premii constand in uscatoare de par, echipele promotionale reusind sa aduca mai aproape de Sunsilk peste 200.000 de consumatoare din toata tara. Toate cupoanele de participare din magazine vor participa si la marea tragere la sorti nationala care va aduce unei consumatoare Sunsilk marele premiu, un Citroen C3 plin de personaliate si va recompensa alte 600 de prietene Sunsilk cu uscatoare de par si pachete de produse Sunsilk Volume+ (sampon, balsam, creama activa de volum).
Consumatorii mai pot transmite taloanele de participare la "OP39-CP39 Bucuresti" pana la data de 15 iunie (data postei), tragerea la sorti fiind programata pe data de 1 iulie 2004. Proiectul va fi incheiat cu o activitate punctuala, in vecinatatea Unirea Shopping Center din Bucuresti, locul de expunere al Citroenului C3, unde consumatoarele pot avea oportunitatea suplimentara de a participa la program, intalnind echipa promotionala Sunsilk.
Echipa implicata din partea Heat Advertising in realizarea proiectului - Bianca Stan si Cornel Teodorescu - Project Management, Elena Mitrofan si Carmen Zahiu - Client Service.