De acum, in fiecare vineri, EZ iti face program!
Cu noul Ghid TV, iesit din tipare...ca revista, EZ este unic pe piata cotidianelor.  In plus, incepe si EUROMANIA, jocul de vara cu cistiguri de mii de euro pe zi.

Vineri 4 Iunie EZ a lansat, in premiera in Romania, un supliment Ghid TV in format A5 de revista color de 48 de pagini, care va fi vindut doar impreuna cu ziarul, la pretul de vineri al ziarului. Unic pe piata suplimentelor, noul Ghid TV al EZ are un format usor de minuit si de pastrat, are o formula editoriala proaspata, contine mai multe programe TV, mai multe recomandari si sectiuni noi, intre care Sport, Cinema, Portret si Interviu. 

 

In plus, EZ incepe traditionalul joc de vara, de data acesta intitulat Euromania. Dupa succesele inregistrate cu Marea Razuiala, Cashmania, Cronomania si Litera Magica, EZ vine cu o formula si mai simpla de joc: premiile sunt cistigate de la o zi la alta pe baza seriilor unice inscriptionate pe fiecare exemplar de ziar. Premiile nerevendicate se reporteaza de la o zi la alta, iar premiul zilnic de 500 de Euro se cumuleaza, crescind astfel cistigul si, implicit, interesul jucatorilor.

 

Sper ca si dubla campanie care insoteste aceste lansari si care se desfasoara pe Antena 1, TVR, Prima TV, National Gegraphic, pe Kiss Fm, Radio Star si Radio Total, in publicatiile Trustului Ringier

(Lumea Femeilor, Capital), in Academia Catavencu, B24Fun, Gazeta Sporturilor, Flacara, Casa Mea, Domus, Domus Util sa va incinte.

 

Pe linga aceste noutati cele mai noi date din SNA confirma ca EZ este cel mai citit cotidian in Romania (fara Bucuresti). Suntem al doilea cotidian, dupa Liberatea, la nivelul intregii tari. In Bucuresti, cotidianul EZ ocupa a doua pozitie, dupa Liberatea, cu 261.000 cititori in medie pe editie, in timp ce audienta nationala a EZ este de 744.000 cititori.

 

Datele de mai sus, care se refera la perioada februarie 2003 - februarie 2004, demonstreaza performanta constanta a EZ de-a lungul timpului. Aceasta dezvoltare organica o datoram in primul rind cititorilor si partenerilor nostri de afaceri, clientii de publicitate. 

 

Nu campaniile explozive au asigurat EZ pozitia actuala in peisajul media romanesc, ci calitatea demersului jurnalistic, confirmata constant de cititorii nostri. EZ isi mentine notorietatea printr-un jurnalism combativ si responsabil, raminind cotidianul independent politic si influent, un ziar care isi doreste afirmarea in categoria ziarelor de referinta, un ziar orientat spre cistigarea si pastrarea valorilor democratiei, angajat plenar impotriva coruptiei, calauzit de valori europene, increzator in viitor. In ciuda pretului pe care il platim pentru a pastra aceasta atitudine, fiind “ocoliti” de bugetele de publicitate guvernamentale si refuzati in promovare de catre anumite canale media, EZ continua “sa iasa zilnic din tipare”.