Concursul Tanarul jurnalist al anului
Concursul Tanarul Jurnalist al Anului, aflat la a VI-a editie, este o initiativa a Romanian Publishing Group si Freedom House realizata cu sprijinul Connex, banca UniCredit Romania, Rompetrol si GlaxoSmithKline.

Acest concurs, unic in presa romaneasca, s-a nascut din dorinta recunoasterii publice si promovarii tinerilor jurnalisti de talent, pe baza unor criterii profesionale de apreciere a calitatii materialelor publicate.

 

In acest an, concursul are 4 sectiuni: Cultura, Financiar/bancar, Economic/afaceri si Social (sanatate, piata muncii, probleme sociale etc).

 

Pentru fiecare sectiune in parte, concursul a desemnat cel mai promitator tanar jurnalist care a publicat in cursul anului 2003 articole tratand subiecte din domeniile respective.

 

Pentru cele patru sectiuni, s-au primit peste 100 de inscrieri de la jurnalisti din intreaga tara. Selectia articolelor a fost facuta de un juriu specializat, pentru fiecare sectiune in parte. In urma selectiei, juriile sectiunilor – alcatuite din personalitati mass media – au desemnat cate un cistigator al marelui Premiu in valoare de 33.000.000 lei si cate doua mentiuni pentru fiecare sectiune in parte in valoare 3.300.000 lei.