Coca-Cola si Cristian Chivu s-au intalnit cu tinerii fotbalisti de la Clubul Scolar Sportiv Nr.1
Coca-Cola le-a facut o mare surpriza tinerilor fotbalisti de la Clubul Sportiv Scolar Nr.1 din Bucuresti prilejuindu-le o intalnire cu Cristian Chivu. Cu aceasta ocazie, Coca-Cola si Cristian Chivu au donat echipament sportiv si mingi de fotbal intregii echipe.

Actiunea demonstreaza increderea Coca-Cola in viitorul fotbalului romanesc si dorinta de a-i sprijini pe tinerii fotbalisti sa-si indeplineasca visele. Increderea in talentul si profesionalismul fotbalistilor romani este si principalul mesaj transmis prin campania de imagine dezvoltata de Coca-Cola cu ocazia Euro 2004. Campania de imagine are ca suport media un spot TV ce va fi difuzat in timpul Campionatului European de Fotbal 2004, avand ca mesaj: “Intotdeauna mai exista o sansa. Ne vedem in 2006!” tocmai pentru a incuraja si a le insufla speranta iubitorilor de fotbal.

 

Tinerii fotbalisti de la Clubul Sportiv Scolar Nr. 1 din Bucuresti sunt elevi in clasa a IX-a a liceului “Mircea Eliade” si au dovedit ca prin ambitie, pasiune si multa munca poti sa fii mai aproape de visul tau. Rezultatele vorbesc de la sine: campioni ai municipiului Bucuresti la mini-fotbal in 1997, 1998 si 2003; de sapte ori clasati pe locul I, de cinci ori pe locul al II-lea si de doua ori pe locul al III-lea in cadrul a 14 turnee internationale din Austria, Spania si Regatul Unit al Marii Britanii.

 

Coca-Cola are o traditie de 70 de ani in sustinerea fotbalului pe plan international. In Romania, legatura dintre Coca-Cola si fotbal o devenit oficiala in anul 2000, odata cu parteneriatul incheiat cu Federatia Romana de Fotbal in urma caruia Coca-Cola a devenit bautura oficiala a echipei nationale de fotbal a Romaniei.

Coca-Cola si-a asociat imaginea cu unul dintre cei mai iubiti fotbalisti romani, si anume capitanul echipei nationale de fotbal Cristian Chivu. Colaborarea dintre Coca-Cola si Cristian Chivu dateaza din 2002, cand celebrul fotbalist a fost ales purtatorul de cuvant al campaniei promotionale de vara din acel an.

 

Miruna Raclaru, Coca-Cola Brand Manager, Coca-Cola Romania: “I-am ales pe copiii de la Clubul Sportiv Scolar nr.1 in primul rand pentru rezultatele lor deosebite. Este laudabila dorinta lor de a fi cat mai buni in ceea ce fac, cu atat mai mult cu cat ambitia si pasiunea lor nu se limiteaza doar la terenul de fotbal, ci si la scoala. Ne bucuram ca am reusit sa le facem aceasta surpriza copiilor si le dorim sa obtina rezultatele pe care le merita.”

“Am fost impresionat de pasiunea si daruirea acestor copiii precum si a antrenorului lor. Nu a trecut mult timp de cand eram si eu ca ei: antrenorul meu si colegii pe un teren mic de fotbal, cateva mingi, dar plin de ambitie si increzator in talentatul meu. As vrea sa le urez mult succes pe drumul pe care l-au ales si sa nu uite de lucrurile care sunt importante in viata: scoala, familia, prietenii”, a declarat Cristian Chivu, capitanul echipei nationale de fotbal a Romaniei.

 

Profesor Gheorghe Marculescu, antrenorul Clubului Sportiv Scolar Nr. 1 Bucuresti: “Este pentru prima data cand cineva s-a gandit sa faca ceva bun pentru acesti copii, din proprie initiativa. De-a lungul carierei mele, eforturile acestor copii nu au fost, din pacate, rasplatite pe masura rezultatelor obtinute. De aceea, gratitudinea mea fata de Coca-Cola este cu atat mai mare. Iar Cristian Chivu este idolul lor, fiecare din ei visand sa ajunga peste cativa ani ca si el. Le multumim din suflet!”