La nivel international Campari este pozitionat ca brandul care iti promite pasiunea. Acest cuvant defineste cel mai bine sofisticarea gustului, forta si caracterul produsului.
Campania de imagine din 2004 sugereaza inca din titlu o promisiune a pasiunii. Cuvantul rosu intareste si accentueaza ideea de stare pasionala.
Aceasta pozitionare permite ca an de an Campari sa vina cu noutati, cu jocuri ale seductiei, un pic de ironie si noi sensuri sociale. Asa se intampla si acum. Tensiunea creata prin forta imaginilor se exprima printr-o fascintatie intensa. Acesta fascinatie te face sa simti, sa intelegi si sa-ti doresti sa traiesti si tu REDPASSION.
“Pasiunea rosie” intra in noul mileniu cu o campanie de imagine plina de forta - atat prin subiect cat si prin povestea pe care ti-o spune. Pentru ca noua campanie nu doar povesteste – ea lasa loc imaginatiei. Mai mult, te imbie sa te gandesti mai departe decat iti arata printurile. Dialoguri, momente, indicii.... Astfel pasiunea se transforma si devine parte din viata ta. Campania te ajuta sa regasesti REDPASSION – in viata de zi cu zi, viata pe care o traiesti in sau in afara casei, in baruri, cluburi.
Campania Red Passion realizata de compania de publicitate Verba Milano a beneficiat de un fotograf italian celebru – Pier Paolo Ferrari. Sesiunea foto a durat 5 zile si s-a desfasurat in the Big Apple (cum este alintat New York-ul). 5 zile de de munca intensa, concentrare dar si cu multe momente placute. Manechinul care inspira Red Passion este Carolina Bittencourt, un model brazilian selectat pentru campaniile de comunicare Campari din 2004. Si acum sa intram in lumea pasiunii – este timpul sa incepem sa ne-o imaginam.