Campania de promovare Festivinum a fost semnata Made In China
Patronatul National al Viei si Vinului (PNVV) a organizat in perioada 28 – 30 mai Festivinum, primul festival outdoor de amploare pentru industria producatorilor de vin. Evenimentul  a fost organizat de Millenium Communications care a ales sa lucreze cu buticul de creatie Made In China pentru partea de promovare ATL si identitate a evenimentului.

“Proiectul Festivinum a pornit de la initiativa PNVV de a organiza un festival al carui principal obiectiv era de a educa publicul romanesc in ideea de a consuma vinul. Brieful era clar: un concept care sa scoata in evidenta cel putin doua dintre valorile vinului: traditie, noblete, sanatate, pasiune, rafinament, buna-dispozitie etc.”, declara Dan Ungureanu, Project Manager din partea Millenium Communications.

 

“Discutand pe marginea brief-ului, am ajuns la concluzia ca una dintre caracteristicile profund definitorii ale vinului este aceea de a creste capacitatea emotionala, de a facilita comunicarea intre oameni, de a crea un mediu deschis, jovial si confortabil, fiind, in acelasi timp, si o bautura traditionala romaneasca. Asa a aparut numele FESTIVINUM, care transmite atat ideea de sarbatoare, aniversare, insa pastreaza si o valenta arhaica, traditionala, elemente ce se regasesc in toate materialele de identitate vizuala ale festivalului. O alta componenta importanta a intregului concept creativ a constituit-o repetitia obsesiva a cuvantului “vin” in conjugarea intentionat gresita a verbului “a veni”, pentru accentuarea invitatiei adresate publicului de a veni la festival. Sloganul, “Tot vin....si inca vin”, se subscrie aceleiasi intentii de a trezi interesul si de a atrage consumatorii si confera unitate si coerenta intregului concept”, povesteste Dan Horja, Senior Art Director la Made In China.

 

Campania de promovare a beneficiat de un puternic suport mediatic oferit de partenerii media Prima TV, Radio Star, 7 Seri, Romania Libera, Ziua si Gardianul.

 

“Pentru noi a fost un proiect ambitios, insa, in acelasi timp, foarte generos din punctul de vedere al libertatii de creatie si al posibilitatilor de dezvoltare in diverse suporturi media”, concluzioneaza Dan Horja.