Bere, muzica si fotbal la Festivalul International Tuborg 2004
Cea de-a treia editie a Festivalului International Tuborg in Romania isi va deschide portile vineri, 25 iunie, timp de zece zile vizitatorii fiind condusi de o singura regula: “Traieste din plin!”, Legea Tuborg nr.1. In premiera, anul acesta granitele Festivalului Tuborg se extind dincolo de Capitala, in alte doua orase din tara - Pitesti si Costinesti.

Organizat pentru al treilea an consecutiv, Festivalul International Tuborg aduce consumatorilor de bere romani distractia la ei acasa, prin asocierea a 17 sortimente de bere de calitate cu muzica si jocurile interactive, dar si cu fotbalul-spectacol, festivalul derulandu-se in perioada Campionatului de fotbal EURO 2004. Participantii la acest eveniment unic in Romania, non-profit, se vor bucura de atmosfera de petrecere in aer liber in compania unor marci de bere recunoscute la nivel international si a formatiilor de top invitate. Serile vor fi completate de emotia vizionarii in direct a meciurilor EURO 2004, proiectate pe ecrane gigant in Piata Constitutiei din Bucuresti.

 

Catalin Ignat, Directorul de Marketing al companiei Tuborg Romania, declara: “Ca in fiecare vara in ultimii trei ani, Festivalul International Tuborg ofera consumatorilor locali ocazia de a face ocolul Pamantului in 10 zile, avand la dispozitie nenumarate sortimente de bere din toate colturile lumii. Anul acesta, Piata Constitutiei din Bucuresti capata un plus de energie: este locul in care berea, muzica, distractia si fotbalul isi dau intalnire pentru a crea o atmosfera incendiara. Marca de bere Carlsberg, sponsorul oficial la EURO 2004, va fi acolo pentru a insufleti comentariile sportive si pronosticurile din fiecare seara. Cele 17 marci din portofoliul Grupului Carlsberg, aduse special pentru acest eveniment, vor tine distractia in toi, impreuna cu formatii de muzica foarte apreciate. Suntem siguri ca editia din acest an a festivalului va fi una de exceptie, cu o participare buna, editiile din 2002 si 2003 bucurandu-se de prezenta a peste 500.000 de iubitori de bere, muzica si distractie.”

 

La Festivalul International Tuborg 2004 vor fi prezente sortimente de bere de cea mai buna calitate, aflate in portofoliul grupului, pe care consumatorii vor avea ocazia sa le incerce la preturi speciale: Tuborg Green, Tuborg Classic, Carlsberg Let (o bere cu gust proaspat si culoare intensa, produsa in Suedia), Carlsberg Paske (o bere fina, de culoare galben auriu, traditionala in Danemarca in timpul sarbatorilor de Paste), Carlsberg Elephant (cu continut ridicat de alcool si o culoare deschisa), Carlsberg Black Gold (o bere fina, de culoare aurie), Carlsberg Special (berea desemnata sa marcheze cea de a 150-a aniversare a marcii Carlsberg) si Carlsberg Imperial Stout – o bere bruna, produsa din malturi speciale, cu aroma specifica de caramel. In plus, publicul roman se va reintalni cu marcile aflate in portofoliul companiei Tuborg Romania: Tuborg Gold, Tuborg Royal Export, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.

 

Cele zece seri ale Festivalului International Tuborg vor avea o atmosfera speciala, data de concerte live sustinute de 30 de formatii si interpreti de top invitati sa duca distractia la cote maxime: Zdob si Zdub, Holograf, Iris, Vama Veche, Voltaj, Cargo, Krypton, Proconsul, Class, Chris Tofield Band, Taxi, Stefan Banica jr., Partizan, Bosquito, Pepe, Blondy, Zob, Cassa Loco, AB4, Fara Zahar, Dana, Vank, Parlament, Mandinga, Pavel Stratan, Bliss, Etnic, Radu Ile, Rustic si Haiducii.

 

Marca a libertatii si a nonconformismului, Tuborg este una dintre cele mai apreciate marci in peste 150 de tari din intreaga lume, fiind detinuta de Carlsberg Breweries A/S, unul din cei mai mari jucatori la nivel mondial in productia de bere.

 

Festivalul Tuborg are deja o traditie la nivel international, conceptul fiind dezvoltat mai intai in Danemarca. Apoi, datorita succesului inregistrat, a fost extins in Germania, Italia, Suedia si in celelalte tari unde se fabrica berea Tuborg. Cu peste 130 de ani de traditie, Tuborg ramane una din cele mai celebre marci premium din lume prin valorile sale: calitate, tinerete, libertate si inovatie.