A aparut
Dragos Iliescu si Dan Petre aplica sintagma “ Consumatorul nu e un bou. Consumatorul e chiar nevasta ta”

In penuria literaturii de specialitate de pe la noi a aparut o pasare rara: o carte pe bune despre research-ul psiholgiei consumatorului.

Vinovati de acest delict sunt cei doi parteneri ai firmei de cercetare D&D Research- Dragos Iliescu si Dan Petre care s-au gandit sa sintetizeze in 236 de pagini cam tot ce innseamna reserch in publicitate.

Astfel, cititorul poate afla cum s-au fundamentat  teoria efectelor, a disonantei cognitive,implicarii minimale,impuluslui de cumpararea promotiilor si asa mai departe.

De asemenea , cei doi autori au acordat o atentie aparte explicarii conceptelor de satisfactie a consumatorului, loialitate , brand prefference sau brand switching .

In plus , mica “nisa” a celor interesati de account planning vor gasi o scurta istorie a conceptului si o sa-si faca sange rau sa vada cam cand altii faceau lucrurri care in publcitatea noastra inca nu aplica .

Atentie: Cartea de fata cere un oarecare efort de lectura, caci cei doi autori nu s-au zgarcit cu incursiunile in izvoarele istorice ce au ajutat la dezvoltarea teoriilor de azi. Dar fiti pe pace, ca se gasesc si destule studii de caz  care sa va scoata din ariditatea abordarilor teoretice.

Lectura placuta!