nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Visa International vaneaza agentie

Visa International a anuntat ca este in cautarea unei agentii in perspectiva unei apropiate repozitionari de brand in Europa si Asia. Valoarea contului Visa este estimata la 40 de milioane de dolari.

Pitchul este coordonat de vice-presedintele executiv pentru brand marketing Visa, John Elkin, spun surse din interiorul companiei. Acelasi John Elkin va da verdictul final in urma analizei ofertelor agentiilor participante.

 

Luna trecuta Visa a acordat agentiei Saatchi&Saatchi 10 milioane de lire sterline pentru brieful de relansare a cartii de credit in Marea Britanie. In acesti bani este inclusa si realizarea spoturilor pentru campania TV ce se estimeaza a dura 3 ani. Saatchi&Saatchi lucreaza in acelasi timp la un proiect pentru relizarea unei strategii pan-europene pentru brandul Visa.

 

Contul Visa este impartit in doua segmente majore dintre care Grey Worldwide a castigat contul Visa International in Februarie 2003. Acesta include regiunile din Europa Centrala si de Est precum si Oriental Mijlociu si Africa.

 

Mediaedge:cia se ocupa de media planning si de cumpararea de spatiu publicitar.

Data publicării: 19 Iulie 2004 | 10:01
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Urale disonante de la Publicis

Mmd Public Relations a fost desemnata “Noua agentie europeana de consultanta a anului” prin intermediul The Holmes Report

Craciun nordic fericit! (tot de la Coca-Cola)

8,5 milioane de Euro - suma atrasa de proiectele inscrise la cea de-a treia editie a Galei Societatii Civile


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server