Visa International a anuntat ca este in cautarea unei agentii in perspectiva unei apropiate repozitionari de brand in Europa si Asia. Valoarea contului Visa este estimata la 40 de milioane de dolari.
Pitchul este coordonat de vice-presedintele executiv pentru brand marketing Visa, John Elkin, spun surse din interiorul companiei. Acelasi John Elkin va da verdictul final in urma analizei ofertelor agentiilor participante.
Luna trecuta Visa a acordat agentiei Saatchi&Saatchi 10 milioane de lire sterline pentru brieful de relansare a cartii de credit in Marea Britanie. In acesti bani este inclusa si realizarea spoturilor pentru campania TV ce se estimeaza a dura 3 ani. Saatchi&Saatchi lucreaza in acelasi timp la un proiect pentru relizarea unei strategii pan-europene pentru brandul Visa.
Contul Visa este impartit in doua segmente majore dintre care Grey Worldwide a castigat contul Visa International in Februarie 2003. Acesta include regiunile din Europa Centrala si de Est precum si Oriental Mijlociu si Africa.
Mediaedge:cia se ocupa de media planning si de cumpararea de spatiu publicitar.