Victoria's Secret a luat in vizor fetele de facultate

Victoria's Secret s-a decis sa intre la facultate. Retailerul, specializat in lenjerie de dama, a lansat intr-un mod original noua linie de lenjerie si tinuta vara “Pink” joia trecuta incercand sa atraga in special atentia tinerelor inre 18 si 22 de ani.

In cadrul lansarii colectiei de toamna 2004, modelul Alessandra Ambrosio a “pastorit” 20 de studente alese in urma unei preselectii nationale pentru a fi parte din linia intai a promotoarelor Victoria’s Secret in dormitoarele studentelor.

 

Colectia este prima de acest fel lansata de Victoria’s Secret si conceputa exclusive pentru tinerele studente. Ambrosio si “Echipa Roz” si-au facut intrarea in Campus in noii pantaloni scurti si top-uri provocatoare marca VS.

 

Colectia Pink nu este neparat roza insa cu siguranta reprezinta de minune spiritul studentelor. Linia cuprinde tricouri si pantalonasi de bumbac in culori vii precum si pijamale moi si mulate pe corp. Fetele care au purtat “steagul” pentru Victoria’s secret au fost alese din toate universitatile americane intr-o campanie de descoperire a ceea ce recruiterul Sara Tervo a denumit “ambasadoarele noastre in campus”.

 

“Criteriul principal de selectie”, spune Tervo, “nu a fost sex-appealul fetelor ci identificarea acelora care sunt lideri de grup in campusul din care fac parte – fete pe care orice student le stie cand se adduce vorba de ele in campus. Ele vor fi cele care vor imprastia mesajul VS.”

 

Intr-un comunicat de presa Victoria’s Secret spune ca “Pink (rozul) este o colectie care vrea sa convinga ca lenjeria este mai mult decat un obiect intim de imbracaminte, ea reprezinta o parte esentiala in garderoba fiecarei fete care trebuie sa fie in pas cu moda.”

 

Cateva dintre fetele in roz au spus ca sunt dispuse sa poarte pijamalele chiar in salile de curs. “Poti dormi comfortabil in ele… ce rost mai are sa mai stai sa te schimbi – te dai jos din pat la ora 7 si pleci la curs…”