nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Tic Tac intra-n casa pe mobil

Ferrero va lansa prima campanie de marketing mobil pentru promovarea dropsurilor Tic Tac.

Campania este creatia MindMatics  si va fi lansata initial numai pe piata germana, insa oficialii Ferrero se arata nerabdatori sa demareze campania si in alte tari. Printre premiile puse la bataie se numara si 1000 de telefoane cu camera digitala incorporata, care pot fi castigate prin trimiterea codului aflat pe pachet.

 

Campania se va desfasura si prin intermediul mesajelor de tip MMS unde oamenii vro putea trimite mesaje care includ numele sau brandul Tic Tac. O campanie similara va fi dezvoltata pentru ciocolata Dulpo.

 

Anders Hakfelt, managing director MindMatics Marea Britanie, a declarat: “Ideea Ferrero de a folosi SMS-ul si MMS-ul intr-o campanie de tip viral este mai mult decat potrivita pentru cresterea awareness-ului unui brand”.

Data publicării: 13 Iulie 2004 | 11:40
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Ce puteti citi maine in Academia Catavencu…

Universal McCann a castigat conturile Chevrolet, Opel, Saab si Vauxhall pe 45 de piete din Europa

ABSOLUT a prezentat in cadrul AdPrint European Festival, doua expozitii: ABSOLUT LEGENDS respectiv ABSOLUT VANILIA

Comunicare online si nu numai


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server