Televiziunea care

BMW planuieste in secret lansarea unui post TV dedicat brandului BMW care va difuza o gama larga de emisiuni de specialitate in care vor fi prezentate in detaliu produsele motoristului german.

 

Postul TV, care va functiona pe platforma digitala, se pare ca este in faza de proiect. Compania a primit de-a lungul timpului numeroase laude pentru realizarea filmelor scurte postate online. Majoritatea acestor filme au fost realizate de agentia Fallon in Statele Unite si au fost interpretate drept o extensie a conceptiei creative a BMW.

 

Enteractrion TV si recent lansatul canal Visit London par a fi actorii principali ce stau in spatele acestui nou post TV, in pofida politicii de tacere a companiei. Simon Wells fostul director al WCRS, agentia de publicitate care lucreaza cu BMW, a fost numit in fruntea echipei care se va ocupa de partea de branding a noului post TV.

WCRS alcatuieste in prezent o echipa de “brand content” – Huge Entertainment care se va lansa in August si va colabora cu BMW la acest proiect.

 

Paul Andrews, marketing communications manager la BMW, a refuzat sa confirme orice informatie referitoare la acest proiect: “Planurile noastre nu includ o televiziune dedicata brandului BMW”.

 

Intre timp BMW continua difuzarea celor 8 filme scurte pe canalul FilmFour care demonstreaza capacitatile masinior BMW la viteze mari. Vedetele spoturilor-film sunt, printre altii, actorul Clive Owen si Madonna iar semnatura paginii regizorale poarta marca Tony Scott sau John Woo.

 

Potrivit forurilor de reglementare in domeniu, BMW poate difuza spoturi “heavy-branded” atat timp cat acestea pot fi catalogate ca programe de divertisment. Cu toate acestea BMW nu va putea promova aceste filme.