Grey Global este de vanzare
Grupul Grey Global a confirmat angajarea firmelor specializate in consultanta financiara Goldman Sachs & Co si JP Morgan pentru analizarea unei eventuale vanzari de actiuni. Cu toate acestea mai marii de la Grey sustin ca nu intentioneaza sa se ajunga la spargerea grupului in mai multe companii.

Intr-o declaratie publicata azi, compania arata ca prezenta actiune nu va conduce neaparat la incheierea unei tranzactii sau la stabilirea unor termeni ai unei posibile tranzactii pe viitor. “Compania nu are nici o intentie sa vanda catre investitori mici sau individuali unitati ale grupului in timpul acestui process.”

 

Vestea ca nu se intentioneaza spargerea companiei conduce la concluzia excluderii din start a unei posibile oferte bdin partea Grupului Publicis, care a facut un anunt la inceputul lunii in care se sublinia faptul ca Publicis nu va licita pentru achizitionarea intregului grup Grey.

 

Iesirea din competitie a celor de la Publicis ar duce la o lupta usoara pentru Sir Martin Sorrell si Grupul WPP care a anuntat ca pregateste o oferta pentru Grey dupa intrevederea cu Grupul de consultanta Merrill Lynch. In cadrul intrevederii au fost analizate diviziile Grey care include Grey Worldwide, agentia media MediaCom si Compania PR, GCI Group.

 

Potrivit unor surse care au dorit sa-si pastreze anonimatul, odata incepute demersurile de evaluare, executivii de la WPP vor sti curand daca o preluare este benefica pentru gigantul advertisingului. WPP are deja in subordine agentii precum J Walter Thompson, Ogilvy & Mather, Young & Rubicam and Red Cell.