Emap planuieste o relansare FHM
Emap a pornit o campanie agresiva pentru promovarea celei mai titrate reviste din portofoliul companiei. Este vorba despre FHM care va beneficia de o campanie in valoare de 2.5 milioane de lire sterline pentru a recupera pierderile in fata revistelor saptamanale concurente.

Analizele vanzarilor pentru prima jumatate a anului 2004 nu arata bine, inregistrandu-se o scadere de zece procente in vanzari, procente care au fost redistribuite catre principalii concurenti cum ar fi “Loaded and Maxim”. Conform unui studiu recent cititorii au migrat catre revistele saptamanale mai ieftine dar, care beneficiaza de venituri mari din vanzarea de publicitate. Se asteapta ca presiunea ce apasa pe umerii celor de FHM sa creasca, o data cu aparitia unui nou titlu pe piata britanica luna viitoare – revista The Cut.

 

FHM va introduce un nou layout incepand cu numarul de septembrie, care va aparea pe 1 August. O data cu noul layout FHM va avea si un nou logo ce va domina coperta.

 

Continutul revistei va fi si el mai substantial in incercarea de a contracara asa-numita “lipsa de utilitate” a informatiilor FHM.

 

Campania va rula si pe TV printr-un spot, creatie a agentiei NMI, pe o idea pornita de la promotiile “High Street Honyes”, care va constitui elementul de greutate al campaniei.