Compania, care detine branduri pornind de la Guinness, Smirnoff pana la Pimm, a cerut AAR intocmirea unei scurte liste de agentii care urmeaza sa ia parte la pitch. Diageo a invitat si Carat sa ia parte la pitchul in cauza.
Contul Diageo este una dintre cele mai importante aflate in curtea Carat. Agentia s-a ocupat de acest cont ani buni dupa ce a reusit sa-l castige in fata Lowe Howard-Spink la inceputul anilor '90. Surse din interiorul agentiei afirma insa ca relatia intre Carat si client a intampinat mai multe obstacole, lucru care a impins compania Diageo sa revizuiasca contul media.
Decizia coincide cu venirea lui Nigel Sharrocks in postul de director executiv la Aegis Media, filiala pentru Irlanda si Marea Britanie. Sharrocks l-a inlocuit pe Mark Craze, care a parasit agentia la inceputul anului in curs.
Imperiul Diageo include, printre altele, lantul de reastaurante fast-food Burger King si Pillsbury Foods, insa, de curand, compania a decis sa-si concentreze eforturile pe brandurile de bauturi alcoolice.
In iulie anul trecut Diageo si-a inchis divizia de cercetare si inovatii, Diageo New Business Ventures, care se ocupa de sectoare precum media si turismul. Deasemenea, in timpul boom-ului DotCom din Iulie 2000 Diageo a deschis Corporatia de Televiziune cu Circuit Inchis Translucis, care a fost ulterior cedata companiei Avanti Communications.
La inceputul anului in curs Diageo a anuntat inchiderea Fabricii producatoare de bere Park Royal Guinness, mutandu-si divizia de productie inapoi in Dublin. Decizia a venit ca urmare a unei caderi de trei procente in vanzarile respectivului produs.
Atat reprezentantii Diageo cat si Colin Mills, Directorul general Carat au refuzat orice comentariu pe marginea acestui subiect.