Carat lupta pentru pastrarea contului media Diageo
Diageo, cea mai importanta companie producatoare de bauturi din lume, a decis revizuirea contului media pentru Marea Britanie. Contul insumeaza 26 de milioane de lire sterline si este detinut in prezent de agentia Carat.

Compania, care detine branduri pornind de la Guinness, Smirnoff pana la Pimm, a cerut AAR intocmirea unei scurte liste de agentii care urmeaza sa ia parte la pitch. Diageo a invitat si Carat sa ia parte la pitchul in cauza.

 

Contul Diageo este una dintre cele mai importante aflate in curtea Carat. Agentia s-a ocupat de acest cont ani buni dupa ce a reusit sa-l castige in fata Lowe Howard-Spink la inceputul anilor '90. Surse din interiorul agentiei afirma insa ca relatia intre Carat si client a intampinat mai multe obstacole, lucru care a impins compania Diageo sa revizuiasca contul media.

 

Decizia coincide cu venirea lui Nigel Sharrocks in postul de director executiv la Aegis Media, filiala pentru Irlanda si Marea Britanie. Sharrocks l-a inlocuit pe  Mark Craze, care a parasit agentia la inceputul anului in  curs.

 

Imperiul Diageo include, printre altele, lantul de reastaurante fast-food Burger King si Pillsbury Foods, insa, de curand, compania a decis sa-si concentreze eforturile pe brandurile de bauturi alcoolice.

 

In iulie anul trecut Diageo si-a inchis divizia de cercetare si inovatii, Diageo New Business Ventures, care se ocupa de sectoare precum media si turismul. Deasemenea, in timpul boom-ului DotCom din Iulie 2000 Diageo a deschis Corporatia de Televiziune cu Circuit Inchis Translucis, care a fost ulterior cedata companiei Avanti Communications.

 

La inceputul anului in  curs Diageo a anuntat inchiderea Fabricii producatoare de bere Park Royal Guinness, mutandu-si divizia de productie inapoi in Dublin. Decizia a venit ca urmare a unei caderi de trei procente in vanzarile respectivului produs.

 

Atat reprezentantii Diageo cat si Colin Mills, Directorul general Carat au refuzat orice comentariu pe marginea acestui subiect.