Advert Channel se lanseaza din toamna

Consumatorii de advertising din Marea Britanie au devenit cea mai recenta tinta pentru Sky TV, care va deschide un post TV de nisa dedicat publicitatii.

Cativa investitori au decis sa deschida, incepand cu 6 septembrie Canalul de Publicitate – The Advert Channel – unde vor fi prezentate reclame incepand cu anii 60, vor fi discutii live in studio si prezentate detalii din culisele lumii publicitatii cum ar fi scene si documentare despre si de la filmarile spoturilor TV.

 

Cu toate ca se orienteaza catre o audienta de masa, noul post va avea in grila de programe si emisiuni dedicate afacerilor si afaceristilor exclusiv unde vor fi prezentate interviuri cu oameni din industrie.

Noul post este sustinut de Chelsey Baker, care are o experienta bogata atat in actorie cat si in productia de televiziune, si de catre Vince Stanzione.

 

“Negocierea termenilor pentru deschiderea postului dureaza de doi ani”, spune Baker, “si deja suntem putin in intarzaiere.”

 

Noul post va fi disponibil gratuit abonatilor serviciului Sky Digital si va difuza reclame platite numai noua minute pe ora, ca orice alt post privat.
 
”Speram ca acest post sa devina o oglinda care sa reflecte cele mai bune lucrari din publicitate si sa scoata la lumina  noi talente. Vom aloca spatiu analizelor si interviurilor cu oameni din Industria Adevrtisingului”, a adaugat Baker.