„Cand, pe langa un pret promotional, ai si o oferta interesanta, iar produsul este de cea mai buna calitate atunci intr-adevar ai un program in care succesul vine natural. Degustarii de Prigat i se adauga un test de personalitate care s-a dovedit a juca un rol foarte important in succesul programului. Am reusit sa bine-dispunem cumparatorii care se hotarasc sa-si indrepte atentia catre produsul Prigat si sa sustinem in acelasi timp vizibilitatea ofertei in magazinele cu trafic foarte mare de consumatori”, ne-a declarat Cristian Ramboiu, BTL account manager la Merlin Advertising.
Tocmai de aceea titlul ales de Merlin Advertising pentru aceasta promotie este “Prigat Nectar si Prigat 100% fructe te invita la un test de personalitate!”.
Incepand cu luna iunie si terminand cu luna august, te plimbi prin magazine, iti faci testul de personalitate, savurezi din toate aromele si te bucuri de pachetul promotional, pentru ca Prigat, lider pe piata bauturilor racoritoare necarbonatate, iti ofera inca o data “alegerea naturala”.