Odyssey stie ce vor masinile

ROMPETROL a lansat noua campanie de produs pentru 2004, “Rompetrol alimenteaza masinile cu personalitate”. Ideea creativa a campaniei a venit de la Odyssey si este dezvoltata pentru televiziune si presa.

In general nu prea ne pasa ce parere are masina pe care o conducem despre carburantii si benzinariile de la care o alimentam. Daca benzina nu e buna masina tuseste, da rateuri la pornire, nu mai e asa rapida, dar noua ne pasa prea putin. Noi suntem cei care platim, noi decidem unde si cu ce o alimentam. Numai ca lucrurile nu sunt chiar asa simple.

 

Conceptul creativ a pornit tocmai de la faptul ca masina ne da semne si atunci cand nu-i place si atunci cand ii place ceea ce-i punem in rezervor. De fapt, masina stie foarte bine ce-i trebuie si ce-i place sa consume pentru a se mentine in forma. Masina nu inghite chiar orice.

 

Astfel, nepasarea unor soferi o va transforma intr-o fiinta vie care va spune NU atunci cand benzina de la anumite benzinarii nu ii cade bine la rezervor. Isi va lua “motorul in dinti” si se va duce singura acolo unde va gasi carburanti de calitate, mai exact la Rompetrol.

 

Strategic aceasta executie vine in continuarea companiei din 2003, dar mai mult, construieste identitatea Rompetrol, si mai ales, confera identitate tuturor celor care au grija de masinile lor.

 

“Mai mult sau mai putin, toate masinile au personalitate. Iar daca nu stii sa le alimentezi cu ce trebuie exista riscul sa-ti plece singure de sub nas direct la Rompetrol. Asa ca, mai bine mergeti direct la Rompetrol si le dati ce trebuie, ca sa ocoliti situatia in care masina nu va va mai lasa sa o conduceti” afirma Silviu Padurariu, Senior Creative la Odyssey.

 

Executional am fost tentati sa il tratam sec, fara atmosfera, fara nici o forma stilistica mai complexa. Insa ideea creativa ne-a permis sa exploram filmarea de noapte, sa gasim atmosfera care sugereaza o revolta a masinilor fata de benzinariile si carburantii care nu le plac. Am folosit intentionat un tratament serios, dramatic, pentru a surprinde si mai mult naturaletea prin care masinile isi iau talpasita din fata pompelor nepotrivite.

 

Ana Tautu:  “Sau fug singure din garaj, din showroom-uri, din parcari trecand peste orice obstacol, usi, pereti, geamuri, pentru a ajunge la Rompetrol, cum se va intampla in campania de print.”

 

“Este intr-adevar o provocare sa lucrezi pentru acest brand, fiind in continua evolutie. Pe de alta parte benzina, carburantul este o comoditate, o necesitate strict functionala. Si atunci sarcina unei agentii de consultanta de brand si de creatie intervine si mai mult, de a crea acea legatura emotionala, acea stare pozitiva care ii va atrage pe consumatori la benzinariile tale, si care isi va gasi justificari in rational” – incheie Diana Flutur.